BasBQ
Beef en Steak

Opberghoes weber onetouch premium 57cm

 

boyke ten broeke

Stoker
Berichten
257
Nou ik heb m binnen, ik moet m nog in elkaar zetten dus heeft niet zo'n vaart maar heeft er iemand een goede tip over welke hoes ik het beste kan gebruiken / kopen voor weber one touch premium 57cm en waar ik deze het beste kan kopen?
 
Geen hoes? Mijn weber staat al een jaar of 9 buiten waarvan zeker 7 zonder hoes...
 
Hmmm hij zou er op zich in normaal klimaat tegen kunnen alleen ik kijk bijna uit op zee (foto volgt in foto topic over bbq hoek fotos) en zeeklimaat met die zoute lucht heb ik gemerkt dat dingen sneller roestvorming enz krijgen, een hoes helpt nog enigzins dan
 
Hi Boyke,

Ik heb zojuist mn garantie omruil BBQ binnen van weber. Ik woon ook naast strand en had roest op mn ketel en deksel, maar zonder problemen word de Q omgeruild. Top service van Weber.

En ik gebruik geen hoes btw. Staat niet in de gebruikersvoorwaarden dat het moet, dus kjjk ik liever naar de Q zelf dan een hoes.
 
Ik woon op anderhalve kilometer van de kust. Onder je hoes krijg je condens, daardoor blijft je barbecue langer vochtig dan nodig. Aan je weber zit niets dat gaat roesten.
 
dennisb zei:
Ik heb zojuist mn garantie omruil BBQ binnen van weber. Ik woon ook naast strand en had roest op mn ketel en deksel, maar zonder problemen word de Q omgeruild.

Hoe oud was die q?
Wisselt Weber die dingen ook nog om als ze bv 5 jaar oud zijn?
 
Mijn Q was 1,5 jaar oud, maar de garantie voorwaarden van Weber zijn gewoon goed. 10 jaar op de emaille delen. Ik verwacht dus dan gewoon dat er na 5jaar hetzelfde geboden wordt als dat ik nu heb gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan