BasBQ
Beef en Steak

Ontbijtje op de Q

 
 
 
 

Denny

Kooltjesharker
Berichten
149
Vorig week zondag was het prachtig weer om een ontbijtje op de barbecue te bereiden en tegelijkertijd een foto'tje te maken voor de fotowedstrijd van deze maand.

Ik heb een broodje gebakken met ei, kaas, bacon en paprika.... Smullen maar! Volgende keer neem ik wat ander brood want de smaak viel mij een beetje tegen,  maar hij was goed gelukt, viel mij niets tegen  :D
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden en het verder niet ingewikkeld is om te maken is verdere uitleg ook niet nodig  :p
Enjoy!

Brood na mixen nu nog rijzen, wordt de pizzasteen ook nog eens gebruikt
4e9j1UA.jpg


Brood op de Q en bakken maar
mTXozgy.jpg


Ingredi?nten verzamelen terwijl het brood klaar is
hz17R0H.jpg


Eitje en bacon bakken
1QzXqto.jpg


Nog geen seconde spijt van mijn bbq-meubel. Lekkere ruimte om op te werken
DRAi6Bt.jpg


Vreten.. eten maar  ;)
CzHto53.jpg


IpEov61.jpg


Groet!
 
Lekker zeg!
 
Dat ziet er heerlijk uit!
 
Dat ziet er lekker uit en leuk zelf brood gebakken  :)
 
Mooi gedaan Denny, leuk en lekker!
 
Ziet er erg lekker uit. Toch ook maar eens een pannetje kopen om zo iets te doen.
 
joker zei:
Ziet er erg lekker uit. Toch ook maar eens een pannetje kopen om zo iets te doen.

Die kleine pannetjes liggen hier bij de Action voor een paar euro. Zijn niet groot, maar leuk voor erbij.
 
He dat ga ik Ook doen! Thnx

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Denny zei:
joker zei:
Ziet er erg lekker uit. Toch ook maar eens een pannetje kopen om zo iets te doen.

Die kleine pannetjes liggen hier bij de Action voor een paar euro. Zijn niet groot, maar leuk voor erbij.
Dat kleine sauspannetje ook van de action voor een paar euro? Ook van gietijzer?
 
SilverFox zei:
Denny zei:
joker zei:
Ziet er erg lekker uit. Toch ook maar eens een pannetje kopen om zo iets te doen.

Die kleine pannetjes liggen hier bij de Action voor een paar euro. Zijn niet groot, maar leuk voor erbij.
Dat kleine sauspannetje ook van de action voor een paar euro? Ook van gietijzer?

Ja, beide pannetjes. Beide zijn van gietijzer
 
Top, dankjewel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan