BasBQ
Beef en Steak

Online bestelde levering deels ontdooid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren wat ribs gemaakt en ze waren wel echt heel lekker... Maar mocht iemand een goede en niet te dure slager weten in omgeving Rotterdam..... Dan houd ik me aanbevolen. Ik had er 1 gevonden in Rotterdam Hillegesberg maar deze is heel erg duur. 17euro voor een 700-750grams sparerib.

Als de temperaturen straks ruim onder de 25gr komen dan durf ik nog best een keer online te bestellen. Prijs kwaliteit vind ik erg goed bij Beef & Steak. (Wat ik tot nu toe ervan hebt gegeten. 2 dommels burgers en 3 ribs) Maar bij een fysieke winkel zal sws wel mijn voorkeur hebben als de prijs/kwaliteit beetje overeenkomt. Ook handig als je een mes hebt die je geslepen wilt hebben... Beetje relaxte slager waar je een +100eur bestelling doet zal als je netjes vraagt vast een mes voor je wille slijpen.
 
17euro voor een 700-750grams sparerib.

dan moet je weten dat vroeger, voordat ribbetjes populair werden deze werden uitgebeend en gehakt van gedraaid als er tijd was.
Als er weinig tijd was belanden de ribben gewoon in de benenbak bij de afval :eek:
 
€17 is dan idd veel geld te weten dat je normaal wel ribben vindt tussen de €10 en €13/kg.
Komen mss van varkens die elke dag sake drinken en gemasseerd worden :ROFLMAO:
 
J&S op de Kruiskade, een echte varkensslagerij. Hartje Chinatown en die weten wel raad met varkensvlees. Ze verkopen daar kop tot staart en dan ook alles wat daar tussen zit. Baby ribs, buikribs koop je onder de tien euro de kilo. Kan variëren. J&S had destijds ook een stand in de markthal. Goed vlees en enorm veel keus.

Edit: O ja, dit is Rotterdam ;)
 
Een keer een bestelling online gedaan, paling. Was alleen Black Friday vergeten. 1,5 week later werd het bij het PostNL punt in het dorp geleverd. Ze kropen bijna zelf naar de ton toe. Verder wel netjes afgehandeld door het bedrijf waar ik besteld had.
8067EDEE-26F2-4CA0-99CD-01D954033A59.jpeg


Ik zal ook echt niet weer online vlees o.i.d. bestellen, ga dan echt liever naar de lokale slager of visboer.
 
Sorry hoor maar op de fotos is duidelijk te zien dat jij met je blote klauwen met vieze nagels aan het vlees zit afgezien van deels ontdooid vlees is dit natuurlijk niet echt meer een reden om te reclameren.
 
Sorry hoor maar op de fotos is duidelijk te zien dat jij met je blote klauwen met vieze nagels aan het vlees zit afgezien van deels ontdooid vlees is dit natuurlijk niet echt meer een reden om te reclameren.
Beetje aparte reactie. Hoe vies zijn handen ook zouden zijn, het vlees is vacuüm verpakt dus dit zou niks uit moeten maken. Heb je gezien dat het vlees nog in de verpakking zit of heb je dit misschien gemist?
 
Sorry hoor maar op de fotos is duidelijk te zien dat jij met je blote klauwen met vieze nagels aan het vlees zit afgezien van deels ontdooid vlees is dit natuurlijk niet echt meer een reden om te reclameren.

Wat heeft dit te maken met half ontdooid vlees? Al kiest hij er voor om het te gebruiken als koelelement in de vijver voor de goudvissen...
Als je bevroren vlees besteld, mag het niet half ontdooid zijn.


@ontopic bij Beef&steak kreeg ik een koeltas met elementen en wordt het volgens mij met een speciaal vers transport van PostNL bezorgd... Nog steeds geen koelwagen, maar wel sneller.
 
Laatst bewerkt:
Het draadje begint te ontsporen. Het is duidelijk dat online bestellingen bevroren aangeleverd moeten worden. Helaas is dat hier niet gebeurd, maar fouten kunnen gemaakt worden.
in dit soort gevallen altijd gelijk contact opnemen met de leverancier.
in dit geval ook gebeurd en na behoren opgelost.

Draadje wordt gesloten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan