BasBQ
Beef en Steak

Ombouw van een PartyQ van batterijen naar 220v

 
 
 
 

Mike v R

Forum Meubilair
Berichten
10.409
Wat heb je daar voor nodig.

Stuk staf. (hout)
2 schroeven.
1 telefoon lader 6v.

De foto's spreken voor zich.

jy9ypupa.jpg


gyqepe3y.jpg


eqe9esam.jpg


evaze3eb.jpg


ujetunub.jpg


qyradahe.jpg


y9urara6.jpg


ugavu3es.jpg
 
Super gedaan Mike ! nog een bepaald type lader aanbevolen ? Het lijkt een oude Nokia lader nml
 
Dit is een nokia lader en die is 6v.
De meeste telefoon laders zitten tussen de 5,5 en de 6v
 
Typ typ typ vraag vraag vraag, nog eens naar boven scrollen, huh? Antwoord zelf gezien. #applausvoormezelf...
 
Goeie oplossing! Top
 
Dominique zei:
Typ typ typ vraag vraag vraag, nog eens naar boven scrollen, huh? Antwoord zelf gezien. #applausvoormezelf...

=D> =D> =))
 
Zat zelf ook aan zo'n oplossing te denken, wel even vermelden dat je rekening moet houden met de polariteit.
Rood is dus in dit geval de  + (Plus) en wit de - (Min)
 
netjes gemaakt hoor
 
Hoe vindingrijk...  :-/

te gek... lol...

:D

Niet dat ik er iets mee kan..., maar vind het geweldig...
 
Ik heb deze beschrijving  in het engels geplaatst, maar in het Nederlands dit is nog duidelijker.
Goedegaan Jochie
 
Hahahaha, vind het wel een echte mooie ghetto oplossing met die houten batterijen :D Zo tof!
Ik zou zelf gegaan zijn voor een soort gelijke aansluiting als die er nu op zit, dus nog een connectortje naar buiten waar je je adaptertje in kan prikken, maar die batterijen maken echt mijn dag :D
 
noskos zei:
Hahahaha, vind het wel een echte mooie ghetto oplossing met die houten batterijen :D Zo tof!
Ik zou zelf gegaan zijn voor een soort gelijke aansluiting als die er nu op zit, dus nog een connectortje naar buiten waar je je adaptertje in kan prikken, maar die batterijen maken echt mijn dag :D

Ik ben niet zo handig met een soldeerbout, en de spullen die ik nu gebruikt heb had ik al in huis liggen.
De meesten hebben wel een oude lader, een paar schroeven en een stuk je hout in de schuur liggen.
Kost je niks.

Maar als ik ooit nog eens 2 stekkers vind mannetje vrouwtje, dan pas  ik hem waarschijnlijk wel aan.
 
Niet doen man, dit is schitterend zo :)
 
Top hack!! Van het weekend gemaakt en werkt perfect!!
 
Mooie modificatie!
Geen problemen dat het voltage inkakt onder belasting en/of te hoog is als de belasting (te) laag is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan