BasBQ
Beef en Steak

nogmaals pp van de WSM

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
Ik moet toch de WSM onder de knie zien te krijgen, dus vanavond maar weer opnieuw begonnen met een pp.
Dit omdat ik mijn dochters al tijden beloofd heb pp kroketten en pp loempia's te gaan maken.
Dus het grootste gedeelte van deze procureur zal denk ik op gaan aan bovengenoemde.

Vanmiddag in het tuincentrum eerst een aardenwerken schaal gehaald en zowel de waterpan als de aardenwerken schaal apart ingepakt in aluminium folie, en daarna samen ook nog een keer.

de korf van de smoker vol gedaan met briketten met een paar stukken appelhout ertussen.

hij is er om 20:45 opgegaan

IMG_3607.jpg


IMG_3608.jpg


IMG_3609.jpg


IMG_3610.jpg


ik begon met een dome temp van 110 graden en een kern temp van 10 graden

wordt vervolgd
 
Dat gaat helemaal goed komen! Mooi begin.
 
de meiden moeten en zullen die kroketten hebben
 
Ziet er nu al hoopvol uit Leo, en je moet wat om de meiden tevreden te houden he? En het houd je van de straat, moet je maar denken...
 
ja, je blijf wel lekker bezig zo, nu de pp. morgenavond of zaterdag morgen kroketten en loempia's maken, zaterdag pizza's bakken en zondag bbqen met vrienden hier,vol weekend
 
Ga je er de hele nacht bij blijven, of gaat de maverick straks op het nachtkastje?
 
Nosmo zei:
Ga je er de hele nacht bij blijven, of gaat de maverick straks op het nachtkastje?

die gaat straks idd lekker op het kastje naast mijn bed, ga zo eerst eens uitvogelen hoe je het alarm in kan stellen van dat apparaat  :)
 
@Leo temp in stellen en bevestigen met het lichtknopje.
 
Een weekend om echt naar uit te kijken. Veel plezier!
 
Je gaat een lekker weekend tegemoet ! Have fun !
 
dank jullie wel
 
Mike v R zei:
Hoe staat het er voor.

hij gaat lekker, ik zit nu op ee dome temp van 116 graden en een kern temp van 76 graden, dus hij gaat prima zo, het ruikt al lekker in de tuin. Als ik zo ga sprayen zal ik nog even een foto van de tussenstand maken  ;)
 
Ik zou niet sprayen.
 
noskos zei:
Ik zou niet sprayen.

niet sprayen? ik heb ook geen water in de waterpan zitten he, wordt ie dan niet te droog denk je?
 
Nee ;) Heb van de week ??n keer gekeken tijdens mijn sessie om een foto te maken. Sprayen geeft wel wat extra smaak, maar zorgt ook dat je langer in de zone blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan