BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe veranda + buitenkeuken

 

Erik73

Tondelzoeker
Berichten
17
Hoi,

Ik ben bezig met het bouwen van een veranda en een kleine buiten keuken, hier alvast een kleine update van de werkzaamheden.
De veranda en de kachel staan er, de buitenkeuken moet nog worden gebouwd en komt links voor de veranda.

Zoals jullie al kunnen zien is de Kamado Joe Classic 3 standalone al geleverd en kunnen nu beginnen met bouwen. :)

Als ik weer wat meer foto's heb zal ik deze posten.

Gr,
Erik

veranda bbq.jpg
 
Dat word al een mooi plekje 👍🏻
 
Mooi plekje zo. Jij hoeft niet ver weg deze zomer....;)
 
Dat is zeker een mooi plekje!
 
Mooie plek en heerlijk ook zo’n kachel erin. Ben benieuwd naar het eindresultaat
 
Nou de buitenkeuken is af, geïnstalleerd en op zijn plek gezet.

Wat ik nu alleen heb is dat ik de Komado Joe uit de doos haal en dat de Dome is gekrakaleerd, dat lijkt me niet de bedoeling, iemand hier ervaring mee?

20220624_175739.jpg


20220624_175747.jpg


20220624_175810.jpg


20220624_173755.jpg
 
Wat een fijne plek zo, en een hele mooie buitenkeuken! Veel plezier ermee!
De kamado heb ik zelf nog geen ervaring mee dus daarover kan ik je niets vertellen Maar zag dat je in de aparte post daarover al wat antwoorden kreeg
 
Erik, ik zie mogelijkheden. Vanuit je stoel je prachtige gerechten zien gaar worden. Veel plezier van je puike buiten keuken 🤙🏻.
 
Mooie stek.
Waar staat de koelkast ?
 
neem contact op met KJ zelf, dan heb je in ieder geval iets traceerbaar als er achteraf problemen zijn.
 
Mooie stek.
Waar staat de koelkast ?
Die zit achter het deurtje rechts, ik heb een uitschuifla waar een electrische coolbox in kan. Pas als je hem gaat gebruiken voor feestjes (witte wijn of bier, of anders ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan