BasBQ
Beef en Steak

Nieuw project: BBQ 🍖 meubel BGE large

 

HarmvanBrussel

Sprokkelaar
Berichten
43
Beste allemaal,

sinds kort trotse eigenaar van een BGE large. Ik ga beginnen met de bouw van een douglas houten meubel.

het hout gisteren ontvangen en vanavond aan de slag. Ik zal gaandeweg de ontwikkeling wat foto’s posten en tevens de simpele tekening in excel format.

wordt vervolgd...

gr Harm

63B010AF-F707-4C80-8988-48E1135FAAB9.jpeg


DA81834D-9D22-4153-B232-38C5E67111FA.jpeg
 
Leuk project, succes ermee. Ga het volgen.
 
Mooi hoor, ziet er zeer stevig uit, moet ook wel natuurlijk (y) ;)
 
Mooi stukje werk. Ga ik volgen!
 
Nice! ik heb onlangs bij het BarbequeExperienceCenter een BGE L gekocht met bijbehorende douglashouten tafel maar ben achteraf niet te spreken over de omtage van de tafel. als ik deze verrijd dan piept en kraakt het aan alle kanten en er zit veel meer beweging in dan ik had verwacht. Dit meubel ziet er dan weer heel anders, en vooral veel steviger uit! Lekker man!
 
Nice! ik heb onlangs bij het BarbequeExperienceCenter een BGE L gekocht met bijbehorende douglashouten tafel maar ben achteraf niet te spreken over de omtage van de tafel. als ik deze verrijd dan piept en kraakt het aan alle kanten en er zit veel meer beweging in dan ik had verwacht. Dit meubel ziet er dan weer heel anders, en vooral veel steviger uit! Lekker man!
Ja dat was/is de reden dat ik aan de knutsel ben gegaan!
 
Wij zijn voor de eiken ipv Douglas tafel gegaan omdat eik toch niet iets duurzamer is.
Achteraf beschouwd heeft die tafel zo zijn voor en nadelen. We zijn er zeker niet ontevreden over.
 
Wij zijn voor de eiken ipv Douglas tafel gegaan omdat eik toch niet iets duurzamer is.
Achteraf beschouwd heeft die tafel zo zijn voor en nadelen. We zijn er zeker niet ontevreden over.Maar eens kijken of wij hiermee kunnen leven en anders zelf iets bouwen.
 
Nou, inmiddels de planken er in, de deurtjes gemaakt en de achterkant is dicht.

morgen de zijkanten, alles in de lazuur (2x) en dan de bovenkant er op!

ik ben tevreden voor iemand met 2 linkerhanden.

EF9FB070-B349-4187-A74B-A3C4827C3120.jpeg


F8465E75-03D0-48CD-9AD9-9E4AFB1DE32F.jpeg


FF70C06B-CDA9-4758-85DD-445436FB8BF8.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan