BasBQ
Beef en Steak

Nieuw lid: JWZ met een (redelijk) nieuwe kamado

JWZ

Vuurmaker
Berichten
77
Goedemiddag allemaal,

Ik heb me vandaag aangemeld hier op het forum, na enkele weken te hebben meegelezen.
Ik heb sinds begin augustus een Bastard Large Complete. Na lang onderzoek voor een nieuwe BBQ of smoker, heb ik besloten dat een kamado de beste optie voor mij is. Grillen, roken, low and slow: alles in 1. Ik ben uiteindelijk voor de Bastard gegaan. Krijgt goede reviews, lange garantie en prima service zo heb ik begrepen. Bij een tuincentrum hier in de buurt kon ik bovendien tijdelijk 25% korting krijgen op een gloednieuw exemplaar. 825 voor een large complete is een uitstekende prijs die ik sindsdien nergens meer heb gezien. 

Inmiddels heb ik de Bastard al best vaak gebruikt: low and slow ribs, pulled pork, hamburgers, steaks, groentes en veeeeel warmgerookte zalm. Ik ben er echt ontzettend blij mee. De temperatuur is bijzonder goed te regelen en de resultaten zijn fantastisch.

Ik gebruik de kamado vrijwel elke week en in de zomer wel 3x per week. Hij staat nu lekker los in de tuin met de inklapbare zijtafels. Op den duur zou ik (na een tuinverbouwing) 'm het liefst overdekt neerzetten in een mooi tafelmeubel.

Ik zal mijn creaties met jullie delen hier en hoop veel te leren.
 
Hoi JWZ,
welkom bij het Genootschap
 
Halloo. Welkom op het forum.  :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan