BasBQ
Beef en Steak

.

Kom je nog stevig door aan het happen. ;)
Smakelijk alvast
 
Nice :) hoe kom jij aan dat zwarte hendeltje aan de ventilatie schuif aub ?
 
Ja ben er wel tevreden mee. Alleen jammer dat het niet doorontwikkeld wordt. Weet niet hoe het zit met de opvolger, de connect. Weet dat het daar ook een tijd aangeeft wanneer het ongeveer klaar zal zijn. Hoe de software ontwikkeling daarvan is weet ik niet. Van de Igrill ligt het stil en zal ook niet verder gaan.
Daarom heb ik voor de Meater+ gekozen top software en toestel btw !
 
Dat zijn er nog best wat, de aardappelen hoef ik er niet meer bij dan :LOL:
 
Tja de bratkartoffeln waren in een gewone koekenpan gebakken en dus kwamen deze niet van de bbq. Ik weet dat dit nogal gevoelig ligt hier :LOL: Durfde het niet aan om deze op de foto te zetten.
Persoonlijk vind ik daar niets mis mee en gebruik de oven of het gasfornuis ook wel eens voor een sitedish.
 
moinks zijn echt super lekker. binnenkort ook meer eens maken. dank voor de inspiratie

en foto's van gerechten die niet van de bbq komen is hier geen probleem hoor.
kijk maar eens in het receptendeel hoeveel salades, rubs, sauzen, etc etc er staan die niet van de bbq komen.

Maar als er een topic gestart wordt met een bereiding in het deel "barbecue" dan is een bbq-foto wel gewenst ja.
anders staan er straks een berg posts met aardappelkroketten uit de airfryer of zo 😂 . En zeg nou zelf: daarvoor ben je toch geen lid van een bbq-forum?
 
Lekkere ballen, zien er goed uit!!
 
Heel wat balletjes gedraaid voor dit resultaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan