BasBQ
Beef en Steak

Mn early birthday cadeautje

 

boyke ten broeke

Stoker
Berichten
257
Jawel, gisteren een suprise party gehad voor mn 30 jaar wording waarbij ik mijn verjaardagscadeaus gekregen heb

Heb m gelijk gisteren mogen inwijden maar de echte inwijding komt aankomende week als ik mijn tokkie wil gaan verdienen met eerste echte bbq recept

565d99c6-548a-deb6.jpg
 
Hiep Hiep, dat zijn de betere cadeaux
 
Gefeliciteerd !!, en dit zijn de cadeaus waar we allemaal gelukkig van worden. ;D
 
Kijk dat zijn dingen waar je vrolijk van wordt op je verjaardag! Dat je er maar in goede gezondheid veel lekkers op mag bereiden! Gefeliciteerd.
 
Ik zeg hiep hiep, en geniet ervan! Dat we maar veel mogen zien van alles wat je erop maakt.
 
dat is een prachtig kado, ga jij denk ik heel erg veel plezier aan beleven, en dat wij via de foto's er maar veel van mee mogen genieten
 
Fijne cadeaus zijn dat!









Maare, aan glimmende BBQ's hebbem we niks, dus fluks aan de slag en vies maken dat ding!  ;)
 
Dank allen, nu ben ik zelf pas over 21 dagen jarig. (dit was een suprise party op de 30ste met 30 vrienden omdat ik 30 ga worden :p)

Heb 'm gisteren al flink vies gemaakt (en vannochtend al schoongemaakt weer dus) maar glimmen doet hij alleen van buiten nog). Als het weer het a.s. zaterdag toelaat, ga ik direct proberen een tokkie te verdienen ;-)
 
boyketenbroeke zei:
Als het weer het a.s. zaterdag toelaat, ga ik direct proberen een tokkie te verdienen ;-)

Veel plezier, maar wat heeft het weer met BBQ-en te maken ?  ;) ;D ;D
 
Mooie spullen hoor  8)

Je weet het misschien nog niet, maar nu ben je wel verplicht om lekkere dingen voor ons te maken  :D :D
 
Mac zei:
Mooie spullen hoor  8)

Je weet het misschien nog niet, maar nu ben je wel verplicht om lekkere dingen voor ons te maken  :D :D

Ah, die regel had ik nog niet gezien maaaar goed.. dat moet dan maar he ;-) ... zucht...steun..die bbq moet dus ook nog echt gebruikt gaan worden :p:p:p ..  a.s. zaterdag ga ik al voor mn tokkie :p
 
Dat is de juiste instelling! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan