BasBQ
Beef en Steak

Mijn voorstel rondje

peterthegreat71

Tondelzoeker
Berichten
1
Alle eerst natuurlijk bedankt voor het toevoegen.

Ik ben Peter (52) Vanaf mijn 15de was is werkzaam in de horeca en de laatste jaren chef geweest in diverse bedrijven.
Sinds 2011 helaas door een ongeluk niet meer. Mijn knieën zijn zo beschadigd dat ik niet meer 80 uur kan werken in de week.
Sinds April 2011 werk in in de IT van een grote provider. Ook leuk werk maar net iets anders als ik gewend was. Want vaak zeggen we wel eens je kan een kok uit de horeca halen, maar de horeca niet uit de kok.

Een aantal jaren geleden heb ik de Guru compact gekocht. Volgens mij was dat de eerste keer dat de AH in de zomer deze aanbieding had. En sindsdien plezier gehad.
Maar als je alleen woont en leeft dan kook je vaak voor jezelf en dus te weinig met de Guru. En toch blijf ik het leuk vinden om dingen te leren en te doen.

Sinds van de week heb ik eindelijk een tafel en staat de Guru hoger. Beter voor mijn knieën want dat was een reden waarom ik er minder mee ging doen. Maar nu kan het dus weer. Gelijk een nieuwe dome meter gekocht. Vandaag een injector en we gaan weer leuke dingen doen dit jaar. En hoop met via de barbecue familie nog meer te leren.
 
Peter,
Welkom op het forum, en veel plezier met de Guru, nodig wat vrienden uit en met jou kennis uit horeca komt er vast wat lekkers op tafel en voor je het weet zit je tuin vol met bbq vrienden!:D
 
Welkom Peter!
 
Welkom Peter
 
Welkom bij het genootschap Peter en veel plezier! 🔥😋
 
Peter, van harte welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan