BasBQ
Beef en Steak

Mijn nieuwe Kamado

 

Peter134

Tondelzoeker
Berichten
14
Hier foto's van mijn nieuwe Yakiniku kamado
IMG-20200812-WA0002.jpg

IMG-20200812-WA0003.jpg
 
Gaaf ding! Interessante firebox, heb je daar meer foto's van, hoe het in elkaar zit enzo?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Mooi kamado en welkom bij de club ;)
Hopelijk zien we snel mooie gerechten voorbij komen.
 
Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe kamado
 
Leuk ding. Nu maar vies gaan maken zou ik zeggen!:)
 
In mijn zoektocht kwam ik hem ook tegen. Een mark dat nu in opmars is, maar vond de prijs ten opzichte van de grote 3 te klein. Garantievoorwaarden zijn ook 20 jaar waardoor ik wel een vermoeden heb dat hij een mooi plekje bij de betere kamado's gaat krijgen.

Veel plezier ermee.
 
In mijn zoektocht kwam ik hem ook tegen. Een mark dat nu in opmars is, maar vond de prijs ten opzichte van de grote 3 te klein. Garantievoorwaarden zijn ook 20 jaar waardoor ik wel een vermoeden heb dat hij een mooi plekje bij de betere kamado's gaat krijgen.

Veel plezier ermee.
Ik heb verschillende merken tegen elkaar afgewogen de yakiniku kwam er beter uit omdat alles wat metaal is vervaardigd is van rvs . Dus nooit geen roest. Hij wordt ook gebruikt in verschillende sterren restaurants. Wat ook heel gemakkelijk is is de opening om rooksnippers toe te voegen.
Reeds een hele kip getest , pizza, nu nog vis.
gr.Peter
 
Ik heb verschillende merken tegen elkaar afgewogen de yakiniku kwam er beter uit omdat alles wat metaal is vervaardigd is van rvs . Dus nooit geen roest. Hij wordt ook gebruikt in verschillende sterren restaurants. Wat ook heel gemakkelijk is is de opening om rooksnippers toe te voegen.
Reeds een hele kip getest , pizza, nu nog vis.
gr.Peter

En dan de foto's nog, gefeliciteerd met je mooie nieuwe bbq.;)
 
Gefeliciteerd, mooie Q. Echt een merk dat je steeds vaker tegenkomt.
Hier ga je een hoop plezier aan beleven!
 
Peter, mooie Q. We zien de rappkrtages wel verschijnen
 
Is toch niet meer zo maagdelijk wit toch? 😉
 
Hoi Peter kwam je tegen in een zoektocht. Ik inmiddels ook trotse bezitter van een Yakiniku. Jij hebt hem al een tijdje langer zie ik. Hoe is je ervaring ?
 
Dankjewel. Ja van mij nog wel. Deze week ga ik beginnen met vies maken. Haha
 
Gefeliciteerd met je nieuwe kamado, ziet er prachtig uit! Veel plezier bij het vies maken! 🙃
 
Terug
Bovenaan Onderaan