BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste PP

 

Michielsn

Tondelzoeker
Berichten
18
Vandaag speciaal voor de 2de verjaardag van mijn zoon PP gemaakt. Ik was zo nieuwsgierig door alle verhalen hier dat ik dacht dat MOET ik ook. Dus op vrijdag op naar de groothandel voor een mooi stuk varkensnek.
zezubava.jpg

Deze op zaterdag voorbereid volgens het wedstrijd recept van Noskos.
8yqy2u8e.jpg

Vanmorgen om 6.00 opgestaan (je moet er wat voor over hebben :) en de Q aangestoken volgens de Minion methode. Om 6:30 was de Q netjes op temperatuur en toen kon het feest beginnen.
ydy9aqy3.jpg

Om 8:30 was de Q nog steeds mooi rond de 125gr en de PP 45gr. Om 11:30 bij 68gr de PP ingesmeerd met de glaze.
re7yse3y.jpg

Na 2 uur de PP netjes ingepakt en om hem van de Q gehaald en vervolgens 2 uur in doeken laten rusten.
Om 16:30 de PP geplukt en mooi op smaak gebracht met de eind saus.
2uhepuhe.jpg


Mijn complimenten aan Noskos voor het recept het was een hit en zeker voor vele herhalingen vatbaar.
 
Dat ziet er heel goed uit, het resultaat is goed voor je eerste badge: een knorretje. Gefeliciteerd.
 
ziet er lekker uit, gefeliciteerd met je knorretje  :)
 
Soho, dat ziet er top uit voor een eerste x z?g  8)
Complimenten hoor.

Gefeliciteerd met je Knor  :)

Mac
 
nice! nog left overs? ;o)
 
Ziet er lekker uit, gefeliciteerd met je knorretje.
 
Gefeliciteerd met je knorretje! Ziet er heerlijk uit! En het is ons teamrecept hoor dus de eer is voor het hele team ;)
 
Mooi gemaakt en proficiat met je knorretje !
 
Is goed gelukt zo te zien.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Bedankt allemaal, er gaan er zeker nog veel volgen. Sterker nog de volgende ronde vlees is al in bestelling :)
 
Michielsn zei:
Bedankt allemaal, er gaan er zeker nog veel volgen. Sterker nog de volgende ronde vlees is al in bestelling :)

goed bezig  :)
 
Lekker man! Blij dat het goed bevallen is.

En gefeliciteerd met je knorretje.
 
Ziet er erg goed uit.
Gefeliciteerd met je knorretje
Moet ik toch ook maar eens maken.
 
Gefeliciteerd met je knorretje, ziet er erg lekker uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan