BasBQ
Beef en Steak

Masterbuilt ervaringen

Kamado Jan

Tondelzoeker
Bij KamadoBBQ.be is de Masterbuilt opnieuw op voorraad:

Free_ltd

Gerijpt

Wist niet dat er nog een levering van kwam. Dat is wel weer leuk meegenomen voor de meesten.

Mijne KJC1 komt ook van daar en als we wat verder zijn, nog ne junior bij bestellen of ne KJC2 :ROFLMAO:

vjkevin88

Tondelzoeker
Voor de liefhebbers, deze is ook nog te bestellen in Oostenrijk. Zie onderstaande link. De verzendkosten naar NL zijn €30,- Twee vrienden van me hebben hem daar besteld en ze zijn netjes geleverd. En gewoon te registreren voor de garantie bij Kamado Joe.

ik heb mijne hier ook vandaan. Keurig netjes tot in de achtertuin geleverd. Vind het een prima zaak. Ook al garantie geval gehad, keurig afgehandeld door Kj Nl

bart_dewulf

Kooltjesharker

Heb je inmiddels het vilt al vervangen? Ben benieuwd naar je ervaring
Vilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel is

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk

Kangooroo

Sprokkelaar
Vilt is eindelijk vervangen, kwartiertje werk, getest met rookhout en er ontsnapt geen rook langs het deksel, deksel gaat ook iets zachter dicht wat dan weer een voordeel is

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 Lite met Tapatalk
haha, heeft even geduurd;). Maar goed om te horen. Dan ga ik ook maar eens bestellen en aan de klus beginnen

Bovenaan Onderaan