BasBQ
Beef en Steak

Long time, no...

 
 
 
 

Bram1981

Stoker
Berichten
364
Dag Lieve kijkbuiskinderen, nieuwe genoten en vrinden,

laatste maanden veel gelezen, weinig energie gehad voor (ver)(nieuw)(ende) posts. Op onze Intensive Care is het sinds eind september druk en blijft het druk, helaas. Vooralsnog zit Jaap er niet naast en blijven de opnames toenemen, Nog even, prikken, prikken, prikken. Ik lees veel, vooral hierop het forum. Heb prachtige serieuze deelnemers gezien voor de foto-wedstrijd, maar ook bbq met een kwinkslag. Nu stilte voor mijn storm en daarom maar weer eens een post, niet dat de good old monolith niet gewerkt heeft de laatste tijd, maar niet zo'n zin in reportages gezien alle ellende.

Picanha, whisky chunk en de Monolith...
Reverse sear, 130 graden naar 45 intern. Daarna even rusten. Mono naar 240 en afgrillen.

Slachtoffer en tweetal verdachten.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


Bewijs.
8.jpg



Enne, oh man, picanha.... (zeverende smiley)


Nou, die piranha heeft het onderspit gedolven.

Geserveerd met chimichurri en pico de gallo, geen confrontatie hier.... Allebei prachtig en mooi bij de gerechtjes gisteren. Wraps...

Ook vooraf gepofte zoete aardappel, met condiment. Tijdens de race, helaas, dus geen foto's.

Malbecje erbij

6.jpg


Daarna Monolith naar 250, helaas of goddank spannende ontknoping F1, dus geen pics van het grillen, maar was natuurlijk meer dan perfect...
4.JPG


Enne, oh man, picanha.... (zeverende smiley)

5.jpg


Bedankt voor het kijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de laatste twee foto's niet verwijderd. :sneaky:
 
Mooi stuk vlees met een heerlijke garing zo te zien. Zal gesmaakt hebben 😋
 
Wouw, dat ziet er prachtig uit. En wat een opmaak van dat bord. Dat is waardig opgemaakt. Klasse hoor.
 
Ik krijg de laatste twee foto's niet verwijderd. :sneaky:

Kan me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt maar het ziet er desondanks heerlijk uit.

Het forum voegt automatisch de foto's die je hebt geupload maar niet in het bericht plakt toe. Als je je draadje aanpast en helemaal naar beneden scrollt zie je alle foto's in kleine thumbnails. Tussen die thumbnails moet je de 2 die hij onderaan zet even verwijderen en tada, het probleem is opgelost!
 
Hoi Bram, 't ziet er heerlijk uit. Het is te hopen dat het snel weer wat normaler gaat worden op de I.C. en dat je gewoon je hobby weer kan oppakken want die ontspanning is toch ook wel nodig om die drukte vol te houden.🌞
 
Laatst bewerkt:
Heerlijke reportage en hopelijk gaan we snel weer naar het ouse normaal en krijg je het weer wat normaler op de IC..
 
ja, een koningsmaal heb je daar
picanha, cimmichurri en pico de gallo
en dan ook nog eens een super F1 race, de zondag is perfect geweest.
 
Hoi Bram, 't ziet er heerlijk uit. Het is te hopen dat het snel weer wat normaler gaat worden op de I.C. en dat je gewoon je hobby weer kan oppakken want die ontspanning is toch ook wel nodig om die drukte vol te houden.🌞
Laten we het voor ons allemaal hopen dat het snel normaal wordt, Hans. Ben bang dat het eerst nog een stukje slechter wordt, voordat het beter wordt. Gelukkig heeft de q inderdaad de nodige ontspanning. Het vervolgens allemaal in een rapportage gieten, wat minder.
 
Kan me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt maar het ziet er desondanks heerlijk uit.

Het forum voegt automatisch de foto's die je hebt geupload maar niet in het bericht plakt toe. Als je je draadje aanpast en helemaal naar beneden scrollt zie je alle foto's in kleine thumbnails. Tussen die thumbnails moet je de 2 die hij onderaan zet even verwijderen en tada, het probleem is opgelost!
Gelukt. Ik denk dag de fles malbec ook een rol speelde. 🤣 Plus aanpassen op de iPhone.
 
ja, een koningsmaal heb je daar
picanha, cimmichurri en pico de gallo
en dan ook nog eens een super F1 race, de zondag is perfect geweest.
Was een welbestede zondag. En de race, dat beloofd nog wat komend seizoen.
 
Zalig Bram, mooi gedaan man. Heerlijk gerechtje en een prachtig passend wijn-arrangement. Het is je van harte gegund kerel, op betere tijden!
 
Zalig Bram, mooi gedaan man. Heerlijk gerechtje en een prachtig passend wijn-arrangement. Het is je van harte gegund kerel, op betere tijden!
Thx kerel, gelukkig is er mooie inspiratie en leerschool door forum leden en U. Baas.
 
Fijn dat je toch nog een moment heb kunnen om effe rust te vinden en te kunnen genieten 👌🏻

Houd stand
 
Bram. Dit ziet er goddelijk uit. Fijn dat je hier wat tijd in hebt kunnen steken. 😋
Analoog aan de voorgaande schrijvers.... Respect voor jullie werk. Ik hoop dat we hier snel uit zijn en ook de zorg terug kan naar "normaal". (y) (y)
 
Goed bezig geweest naam genoot. Ook achter de Q. Heel goed om even aan jezelf te denken en wat Fun bij de Q te hebben.
Heerlijk stuk vlees, mooie cuisson en een heerlijke Malbac. Dat moet smullen geweest zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan