BasBQ
Beef en Steak

leuke ingrediënten voor een speelse worst

meinonA

Stoker
Berichten
271
Hallo allemaal,

Kort geleden heb ik een English breakfast sausage video gezien. In deze worst zaten dobbelsteentjes ham, ei, hoge temperatuur kaas (dobbelsteentjes) en aardappel.
Kunnen jullie nog een paar ingrediënten noemen om een speelse worst te maken dat als je hem doorsnijd je al die verschillende kleuren dobbelsteentjes ziet?
Probeer in je reactie eerst alle ingrediënten te noemen en in een volgende alinea commentaar te geven als je dat wil. Op die manier kan je makkelijk door deze post scrollen voor alle ingrediënten.

Alvast bedankt voor het meedenken.

PS: weet iemand nog een leuk recept voor 110/130 runderdarm. Uiteraard wil ik voor bovenstaand recept een kleinere darm gebruiken zoals varken.
 
Wat denk je van lekker simpel jalapeños cheddar worst. Pak rode en groene pepers en je hebt je kleuren.
 
Ik weet niet hoe je t spul in die worst stopt (ik heb t nog nooit gemaakt) maar in principe kan je alles pureren en er in spuiten of eerst invriezen en daarna in blokjes oid er bij in stoppen lijkt me.
Worst met uien puree en champignons ofzo, lijkt me best een lekkere
Of een agvtje worst met aardappel blokjes en rode kool puree


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Tja, wat is je smaak, wat voor basis gebruik je (rund varken, kip) enz. Zoveel mogelijkheden.
Je kan je vlees met kleurstoffen of paprikapoeder of kurkuma of zo al een kleur geven en vervolgens met ingrediënten afwerken.
Appel, walnoot, dadel, olijven. Wat jij wilt
 
je kan ook een mal laten maken en dan samsonworst persen in verschillende kleuren
 
je kan ook een mal laten maken en dan samsonworst persen in verschillende kleuren
klinkt leuk, maar dat zal meer wat doen met de looks als de smaak gok ik. Ik ben meer naar iets opzoek die ik op dezelfde manier kan gebruiken als in het recept van een paar posts geleden
 
+1 vwb de cheddar!
 
image.jpg


Misschien nog wat blokjes tomaat er bij indoen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan