BasBQ
Beef en Steak

Less is More Brochetta

 
 
 
 

Marcel

Pitmaster
Berichten
824
Ja, Less is More....

Brochetta, ontvel een paar goede smaakvolle tomaten en ontdoe deze ook van het vruchtvlees. Snij deze vervolgens in blokjes.
Snipper naar believen verse basilicum en klein teentje verse knoflook “hakken” (dus niet door de pers heen jassen) Een desertlepel olijfolie, zout en peper naar smaak en klaar voor gebruik. Maar ..... 24 uur laten overnachten in de koelkast maakt alles nog intenser qua smaakbeleving.

De Q staat ondertussen op 180c, gietijzeren rooster erop en klaar voor de start.

“Gewoon” even twee pistoletjes doorsnijden en op de Q voorzien van een kleurtje en wat streepjes.

Brood afbakken op de Q is best wel een dingetje vindt ik. Zelf besprenkel ik deze eerst met water en later krijgen ze een neveltje olijfolie. En verder goed opletten waar de temperatuur in de Q stabiel is.

Vervolgens de toast voorzien van van het tomaten mengsel.

Need i say More ....

A2C1C4D7-9A83-4E96-93FF-08EB736F1B56.jpeg


AD5C3CC1-28F6-4249-9BCA-3D79C3EABC29.jpeg
 
Leuk man. Simpel en goed is altijd lekker. 😋
 
Ja lekker hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Heerlijk. Toppertje
 
Heerlijk zeg! Moet ik ook eens proberen

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Brochetta is altijd goed. Heerlijk bij of voorgerechtje.
 
Jummieee, lekker zeg

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Schitterende foto, hier ook eens zoiets gemaakt en het is altijd genieten met een zonnetje erbij!
 
Je kunt het bedenken, maar dan ook nog zo mooi uitvoeren... ziet er geweldig lekker uit! Mooie bruschetta Marcel, had ik heel graag geproefd!
 
Heerlijke plaatjes Marcel. Bruschetta is een van vaste dingen die we bestellen bij de Italiaan.
Super lekker. TNX voor de herinnering. Het is weer veel te lang geleden dat ik dit gemaakt heb. top
 
Terug
Bovenaan Onderaan