BasBQ
Beef en Steak

Lekker ge Q-ed voor de familie

 
 
 
 
 

Boldeagle

Gerijpt
Berichten
4.066
Gisteren voor 10 man de Q en de smoker aangehad. Deze keer had ik er aan gedacht om mijn camera in de buurt te leggen zodat het deze keer ook een keer echt gebeurd is  :(
De laatste paar keren had ik mijn telefoon als fototoestel gebruikt maar het lijkt wel of alle foto's hiermee mislukken tegenwoordig  :mad:

Begonnen met ribs met een basis rub (bruine suiker, knoflook-,uien-, en paprikapoeder.)
_DSC5525.jpg

later afgemaakt met SBR hickory brown sugar saus aangepast met honing en ketjap.

Als groente Tomaatjes gevuld met Chorizo, ui, en kaas omwikkeld met een plakje bacon
WP_000083.jpg


Gevulde puntpaprika is bijna altijd een verzoek hier dus deze keer een variant met rode ui en gorgonzola
_DSC5534.jpg


Hierna nog een paar burgers in elkaar gedraaid met een variatie van Spiffs en Noskos burgers (beetje gespeeld met de kruiden)
_DSC5543.jpg


Als toetje sideways banaan met rolo en overgoten met de likeur 43
WP_000088-1.jpg


Er was nog meer maar helaas is dit niet gebeurt  :p
Al met al was alles goed gelukt zeer smaakvol en hadden we een zeer geslaagde en erg gezellige avond.
 
Ziet er allemaal geweldig uit.
Ik wed dat iedereen voldaan naar huis is gegaan.
 
dat is zeker goed gelukt Mike, had zo bij je aan willen schuiven
 
ziet er allemaal erg smakelijk uit ,mooi man
 
Daar heb je veel mensen blij mee gemaakt!
 
Als groente Tomaatjes gevuld met Chorizo, ui, en kaas omwikkeld met een plakje bacon

!!!  En met de sideways banaan ben je aan je ADH fruit en veggies gekomen? :D

Mooi man.
 
Ik zie het al, een feestje voor het oog en de tong!
 
Ziet er lekker uit. Hoe maak je die burgers zo mooi rond?
 
Gerard777 zei:
Ziet er lekker uit. Hoe maak je die burgers zo mooi rond?

Met een hamburgerpress. klein stukje gereedschap wat op een uienhakker lijkt. mbv wax velletjes maak je niet plakkende burgers. erg handig en makkelijk (kan je op de foto nog zien)
 
ziet er goed uit hoor lekker, ik zal die punt paprika's ook een keer proberen
 
mooie maaltijd !!!
ben zelf ook gek op die punt paprika's, je kunt er zoveel lekkers mee maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan