BasBQ
Beef en Steak

Lekker broodje

 
 

Spiffs

Pitmaster
Berichten
627
Ik zat van de week Rudolph's bakery te kijken en dit recept (met wat eigen aanpassingen) leek me prima geschikt voor op de bbq.

Voor het eerst zonder keukenmachine deeg gemaakt:-o en mijn kids hebben een hoop nieuwe scheldwoorden geleerd! haha die Rudolph laat het er zo simpel uitzien, bergje bloem, kuiltje maken, vloeistof erin en toen..... brak de dijk..... en uiteraard wilde wij een modern keukenblad zonder waterkering..... haha duurde even, maar uiteindelijk was alles weer schoon.

het leuke van dit recept is dat je alles inrolt en dan de rol opensnijd, zodat alles in laagjes openklapt.
Orgineel met alleen kaas, paprika en italiaanse kruiden, maar beetje ham, ui en zongedroogde tomaatjes maakte het wat mij betreft meer compleet.

IMG_6394.jpg


IMG_6381.jpg

Hier was alles nog vredig in het dorpje! en nee, geen foto van de ravage, maar dochterlief kwam wel gelijk aanrennen: foto! maar ze kon het toestel niet vinden :)

IMG_6386.jpg


IMG_6395.jpg


IMG_6396.jpg


IMG_6397.jpg


IMG_6399.jpg


IMG_6401.jpg


IMG_6405.jpg


IMG_6406.jpg


IMG_6407.jpg


IMG_6444.jpg
 
haha lachen Marc, jij niet op dat moment.
Uiteindelijk toch een lekker broodje geworden zo te zien
 
Dat ziet er leuk uit! Heb je een linkje naar het recept van Rudolph?
 
Het lijkt me heerlijk!
Ben wel blij dat jij in het reddingswezen zit en niet de dijkbewaking ;)
 
Zooooo...dat ziet er erg goed uit.
 
Zo zie je maar hoe jouw dochters het leven zien, bij calamiteiten EERST een foto maken... Ik lach hard! Maar dat broodje ziet er fijn uit. Dat dan weer wel :)
 
Echte ramptoeristen, breekt er een dijk moet er eerst een foto gemaakt worden.

Maar de broodjes zien er goed uit.
 
Ik vind de variant van Spiff's bakery er beter uit zien dan die van Rudolf. ;)

 
mooi broodje, je kunt er idd vanalles mee verzinnen.
goed idee
 
Ik was al lid ;) Thanks voor de link! Ziet er geinig uit hoor.
 
Ik denk dat hij dronken is.... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan