BasBQ
Beef en Steak

Kipnuggets met aardappel en litle gem

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.708
Vandaag mijn nieuwe temperatuur meter gebruiken de inkbird-4bbq leuk ding heb hem alleen nog niet WiFi maar komt ook wel.

Vandaag kipdij door de midden bloem gemixt met kipkruiden van verstegen dan door de ei , cornflakes en klaar op de bbq superlekker

Nieuwe aardappel gepoft wat roomboter erop ook lekker

Litle gem door de midden olijfolie pezo balsamico effe grillen
En dan alles op het bordje

ebf73a2d918e2094c7a060df0632c8a3.jpg

f8e92b90479f1c20e0e00823408cddb2.jpg

2af14f35e3a162702129b3aafb5f9c1f.jpg

ab485e619fb7862d4a3e28cdc25c77b5.jpg
 
Ziet er prima uit.
Wat vond je van de kipkruiden van verstegen? Heb ze vorige week gebruikt maar daar werd ik niet vrolijk van. Was niet lekker.
Weet niet hoe oud mijn potje was, kan dus wel een tijdje gestaan hebben.
 
Ziet er prima uit.
Wat vond je van de kipkruiden van verstegen? Heb ze vorige week gebruikt maar daar werd ik niet vrolijk van. Was niet lekker.
Weet niet hoe oud mijn potje was, kan dus wel een tijdje gestaan hebben.
Ik vond het wel lekker maar mijn vrouw niet te pittig had per ongeluk de kipkruiden pikant gebruikt maar ik hou daa4 wel van 😀
 
Niet verkeerd om je thermometer zo te testen 😉, ziet er goed uit.

is je thermometer ook nog bevallen?😁
 
Niet verkeerd om je thermometer zo te testen 😉, ziet er goed uit.

is je thermometer ook nog bevallen?😁
De thermometer is prima kreeg de WiFi niet aan de gang Bluetooth is wel erg goed en is nog even wennen het instellen maar is verder goed
wat WiFi betreft maak ik nog een verhaal van want dat was toch wel een dingetje 😩
 
Lekker hoor. Zijn de cornflakes goed knapperig geworden? Ik denk altijd dat dat niet zo goed lukt op de Q. Maar ze zien er wel goed uit!
 
Lekker hoor. Zijn de cornflakes goed knapperig geworden? Ik denk altijd dat dat niet zo goed lukt op de Q. Maar ze zien er wel goed uit!
Die waren zeker goed knapperig dacht eerst ook dat het nog zacht was maar dat was echt niet zo 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan