BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd 'Grieks'

Wie heeft het onderwerp van deze maand, 'Grieks', het beste, leukste mooiste of meest origineel in b


  • Totaal aantal stemmers
    0
 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
DMM
WP_20150613_009_zpsn8bsjfvk.jpg


Eddeped
IMG_20150614_182309359_HDR.jpg


Ceriel
IMG_2022_zpsp7lololh.jpg


elvisron
DSC02168_zps6j5wkvnn.jpg


McPeet
2D2A4E69-5DC1-494F-9C53-61C6D64FD344_zpsbkdg7lgx.jpg



 
Hoewel ik bij Grieks toch meer aan een wanordelijke boel denk, ga ik qua compositie toch voor het strakke plaatje van Ceriel, nipt gevolgd door McPeet.

Edit: Ah! Nu staat er wel een poll.
 
Heb ook gestemd
 
Blijft jammer dat er niet bezorgd wordt! Gestemd.
 
Ik heb mijn stem gegeven. Hoppa!
 
gedaan
 
Ik heb ook gestemd maar euhhh normaal zie je de uitslag toch veel later of ben ik in de war?
 
richard0501 zei:
Ja ik vond het ook nogal snel, maar als de beheerders lekker op vakantie in Italie zijn  gaat er misschien wel eens wat mis... :D :D
Hey ik was echt niet in Italie, maar ik was dan ook degene die de poll aangemaakt had. Zien jullie normaal niet meteen de uitslag, hmm ik altijd wel dat zal dan wel aan mijn extra rechten liggen, my bad :blush:
 
Lastige keuze deze maand, maarrrr...toch gelukt!
 
structor zei:
richard0501 zei:
Ja ik vond het ook nogal snel, maar als de beheerders lekker op vakantie in Italie zijn  gaat er misschien wel eens wat mis... :D :D
Hey ik was echt niet in Italie, maar ik was dan ook degene die de poll aangemaakt had. Zien jullie normaal niet meteen de uitslag, hmm ik altijd wel dat zal dan wel aan mijn extra rechten liggen, my bad :blush:

Klopt Emiel, normaal zie je alleen waar je zelf op gestemd hebt en blijft het spannend tot het eind.

Tenzij Ceriel meedoet natuurlijk....  :p
 
Ik kon geen Grieks toetje verzinnen...  :p
 
Gestemd.
En ik wil vlees zien, veel vlees, dus no1 is het geworden. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan