BasBQ
Beef en Steak

Kamado Newbie

TR1969

Tondelzoeker
Berichten
1
Hallo allemaal, ik kom uit de kop van Noord Holland en ben sinds gisteren in het bezit van een mooie The Bastard Urban Compact.
Was al een tijdje aan het rondkijken en las hier al regelmatig mee op het forum.
Gisteren was ik bij Haarlem BBQ en ben heb daar voor een mooie prijs de compact kunnen kopen.
Bij thuiskomst meteen in elkaar gezet en binnenkort maar eens beginnen met het bbq-en.

Ik kom van een Weber ketel af dus ben erg benieuwd hoe de Kamado gaat bevallen!
 
Welkom!
 
Welkom. Ook ik heb sinds kort een Bastard en je gaat er geen spijt van krijgen. Veel plezier en kookgenot met je Bastard :)
 
Welkom op het Genootschap. Veel plezier met je nieuwe barbecue. Een weber kettle is een fantastische barbecue, deze gebruik ik nog vaak.
 
Welkom.
Hou de Weber in ere. Ik gebruik die nog zeer frequent .
 
Hallo allemaal, ik kom uit de kop van Noord Holland en ben sinds gisteren in het bezit van een mooie The Bastard Urban Compact.
Was al een tijdje aan het rondkijken en las hier al regelmatig mee op het forum.
Gisteren was ik bij Haarlem BBQ en ben heb daar voor een mooie prijs de compact kunnen kopen.
Bij thuiskomst meteen in elkaar gezet en binnenkort maar eens beginnen met het bbq-en.

Ik kom van een Weber ketel af dus ben erg benieuwd hoe de Kamado gaat bevallen!
Leuk man! Succes met je bastard :)
Hopelijk je weber wel gehouden?
Het komt hier nog regelmatig van pas tijdens een lange low&slow sessie alvast lekker een hamburgetje of frikandelletje grillen voor de kids.

Je zal veel moeten experimenteren, het is net als beginnend autorijden op een gegeven moment weet je hoe dat voelt en rijd kost gewoon wat tijd.

Ben ook altijd benieuwd naar mense hun bbq walhalla als je leuk vind deel even fototje hier
 
Laatst bewerkt:
Welkom !!
 
Welkom en veel plezier hier!😉🔥
 
Terug
Bovenaan Onderaan