BasBQ
Beef en Steak

Is er verschil tussen de Grijze en Blauwe Grill Guru large

 

stingray

Tondelzoeker
Berichten
8
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en wou een grijze Grill Guru Large bestellen. Bij de Hornbach stonden deze voor 599 te koop, waar bij de overige dealers er 799 voor vragen. Het nieuwe model heeft een handig "flip grid" rooster, soort GBS systeem. Netjes besteld om hem van het weekend op te halen krijg ik net een telefoontje dat de hele voorraad op is (op het moment van bestellen stonden er nog 5 in voorraad in de winkel). Volgens mij is er een run op geweest want 2 dagen geleden was er nog heel veel voorraad. (lijkt wel een PS5, ook niet te koop).
Het valt me op dat veel webwinkels geen voorraad meer hebben.

De dame van de Hornbach gaf wel aan dat de blauwe nog wel op voorraad is.
Weet iemand of deze hetzelfde is als de grijze large 2021 model? is deze ook hetzelfde materiaal? De blauwe is namelijk ook goedkoper dus er zal wel iets anders zijn.

Hoop dat 1 van jullie het weet. vond het namelijk wel een leuke aanbieding voor een large Kamado.

Ray
 
Als ik op de website kijk van Hornbach zie ik dat de blauwe een maatje kleiner en € 50,00 goedkoper is.
Hornbach
 
Ik stond voor hetzelfde dubio. De kamado's zijn hetzelfde behalve dat bij de duurdere versie er een hoes, aspook en platesetter bij zitten. Als je de grijze koopt ben je uiteindelijk wat goedkoper uit.
 
Als ik op de website kijk van Hornbach zie ik dat de blauwe een maatje kleiner en € 50,00 goedkoper is.
Hornbach
Bij de een is de grill diameter 46 cm en passen er 6 steaks op voor 9 gasten, de ander is 46cm en passen er 10 steaks op voor 10 gasten. Mag jij raden welke grill meer steaks kwijt kan .... 😁
 
Uiteindelijk toch voor de grijze gegaan. Blauw is meer paars en echt niet mijn ding.
Eerst kippetje is erop gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan