BasBQ
Beef en Steak

IQ Grill

 
 
 
 

Rogier

Gemarineerd
Berichten
1.090
Ik zag de IQ Grill al een paar keer voorbij komen op social media en op het YouTube kanaal van bbqbrommer. Hij heeft schijnbaar bijgedragen aan de ontwikkeling van deze kamado die voortkomt uit de partij achter Best Charcoal. Een nieuwe kamado op de markt.

Ik vind het persoonlijk een erg mooie barbecue om te zien en wordt geleverd met erg veel accessoires (looftlighter, half gietijzeren rooster en plancha, multilevel systeem en nog meer).

Op het forum heb ik er nog niets over gezien, dus mogelijk interessant voor iemand die aan het oriƫnteren is. Misschien is er hier zelfs al een early adaptor op het forum.
 
Erg compleet, lijkt net op een zwarte Kamado joe classic met meer assoires erbij. Bij garantie staat eerst lifetime.. maar verder staat 20 jaar bij de keramische onderdelen.
 
Ik dacht dat dat dat nieuwe "vilt" zo goed was šŸ§
The temperature gauge has a 1 year warranty. The fiberglass gasket has a warranty of 6 months. The warranty period starts from the moment of purchase.
 
Een beetje een kruising tussen een bastard en een kamado Joe als ik het zo van de plaatjes en het filmpje op YouTube moet inschatten.
Wel erg compleet geleverd, netjes!
Altijd goed, een nieuwe speler op de markt šŸ‘
 
Top vent lijkt mij op BGE geĆÆnspireerd maar ik lees aluminium.
Hou mijn hart al vast voor een KJ afblader verhaal.

Wordt inderdaad helemaal compleet geleverd, als je alles mee telt lijkt hij me zelfs nog iets goedkoper als de Basterd.
 
Ik zie een hoop dingen die als innovatief worden omschreven, maar die gewoon bij andere barbecues zijn "geleend". Dat klemmetje voor je lampje/thermometer is misschien handig maar je bent voor vervangende exemplaren dan altijd afhankelijk van de fabrikant.
En dan een geinig Pacman logo erop, ga je een serieuze BBQ maken en dan kies je voor zo iets, wie bedenkt dat?

Ook krijg ik kriebels bij kreten als: "De iQ Grill weet als geen ander om te gaan met de kenmerken van diverse soorten houtskool.".

Maar je krijgt er een hoop bij. De tijd zal leren hoe ze het doen šŸ˜€
 
Ik zie een hoop dingen die als innovatief worden omschreven, maar die gewoon bij andere barbecues zijn "geleend".
Wat moeten ze dan? Ze kunnen moeilijk zeggen dat ze het van KJ gejat hebben toch? šŸ˜‰

En dan een geinig Pacman logo erop, ga je een serieuze BBQ maken en dan kies je voor zo iets, wie bedenkt dat?
Dat vind ik ook wel echt een afknapper, ziet er niet uit.
 
1599 euro. Maar ik zou hem toch eerst willen zien en voelen. Ik zie zo gauw geen dealers of kijk ik er overheen?
 
Prijs is ook weer niet zo laag dat hij in de categorie "daar kan je je geen buil aan vallen" zit.
Ben benieuwd of er al gebruikers ervaringen zijn.
 
Dag heren ik zag jullie vragen stellen over iq grills. Ja ik heb hier aan meegewerkt alleen daarmee is het ook beindigt. Ik ben gestopt met deze partij omdat ze met mekaar in een bedrijfsbreuk zijn beland zijn. En daarmee weet ik dus ook niet hoe ze verder gaan. Het is een kamado waar veel bij gelevert wordt en we geprobeerd hebben hoog niveau in te zetten. Ja net als de rest uit china. Pacman vind ik ook geen meerwaarde maar er zou ook een game bij komen. Maargoed heb je vragen stel ze gerust. En wat hierboven al gezegd is hij zou in de buurt van een bastard moeten komen.
 
Dat is dan al snel beƫindigd. Jammer. Wat concurrentie op de markt kan geen kwaad natuurlijk.
 
Ik zie een hoop dingen die als innovatief worden omschreven, maar die gewoon bij andere barbecues zijn "geleend". Dat klemmetje voor je lampje/thermometer is misschien handig maar je bent voor vervangende exemplaren dan altijd afhankelijk van de fabrikant.
En dan een geinig Pacman logo erop, ga je een serieuze BBQ maken en dan kies je voor zo iets, wie bedenkt dat?

Ook krijg ik kriebels bij kreten als: "De iQ Grill weet als geen ander om te gaan met de kenmerken van diverse soorten houtskool.".

Maar je krijgt er een hoop bij. De tijd zal leren hoe ze het doen šŸ˜€
De tijd zal het leren zeg je al Dennisā€¦ we zijn nu weer wat maanden verder en ik vraag me af of de Iq grill large vanwege de compleetheid een goed alternatief is voor de KJC3 . Het scheelt behoorlijk wat honderden euroā€™s als ik dat zo bekijk. Ik maak me voornamelijk druk om de garantieā€¦ dus de kwaliteit van een voor mij onbekend merk. Ik ben ook erg benieuwd naar de meningen van andere forum leden want ik vind eigenlijk alleen maar deze reacties op de iQ grill En dat vind ik best bijzonderā€¦
 
@Hazelhorst1986 hij heeft er een :)

zou jij jouw ervaring hier willen delen?
Ben wel benieuwd waarom je voor de IQ kamado gekozen hebt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan