Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Idd goed deze reminder. Vorig jaar de badge per ongeluk gekregen, maar ga ze toch proberen te houden![]()
![]()
Iets met bacon of spek maken in het weekend van 3 september, 3 of 4 september dus.Wat is de “eis” om hem te verdienen?
dat mag ook moinkballs zijn dus.Wat is de “eis” om hem te verdienen?
Ik dacht enkel de 3de. Zeker dat het ook de 4de mag?Iets met bacon of spek maken in het weekend van 3 september, 3 of 4 september dus.
Volgens mij andere jaren foto's in een specifiek topic plaatsen zodat het voor de forumleiding eenvoudig is de badge toe te kennen.
Mijn bedoeling was om het in een vacuümzak niet geheel vacuüm te doen met afgewogen colorozozout en suiker zoals Noskos zn recept. Valt dit onder droge pekel?Hoe ga je zouten?
Een natte pekel? vacuum? of droog?
Als je schrik hebt voor botulisme moet je colorozozout gebruiken (maximaal 2,5%).
Voor warm spek gebruik ik ook die hoeveel, gewoon 2,5% colorozo en kruiden naar keuze.
Je kan perfect die 1,7kg op zijn geheel laten.
In dit geval zou ik ontdooien, dan alles afwegen en het zout (colorozo)/kruiden toevoegen.
Dan terug in de vacuum en in de koelkast.
Mijn bedoeling was om het in een vacuümzak niet geheel vacuüm te doen met afgewogen colorozozout en suiker zoals Noskos zn recept. Valt dit onder droge pekel?