BasBQ
Beef en Steak

Injectie spuit.

 
 

Danny77

Gerijpt
Berichten
2.567
Vraag over de injectie spuiten, ik gebruik deze.
jhq7py.jpg

Maar ben hier niet tevreden over, lekt enorm langs de o-ring.
Altijd daardoor een gigantische knoeiboel, moeite met het opzuigen van de vloeistof enz.
Mijn vraag wat/welke gebruiken jullie en ben je er tevreden over.
Ik wil zelf een andere gaan aanschaffen die het in elk geval beter doet dan deze. (tsja voor nog geen 10 euro mag je ook niet zeuren) :D
 
Ik heb dezelfde, alleen met een ander naampje erop. Tot nu toe geen problemen met lekkage, een knoeiboel is het sowieso.... :D
 
Ik heb er ook een met een ander naampje, maar eerlijk gezegd geen lekkage of andere problemen.
 
Ook ik heb een zelfde, met een ander naampje.
Geen lekke O-ring, maar wel altijd een knoeiboel.
 
Ik heb dezelfde met een andere naam, niks geknoei. Maar het opzuigen is idd wat lastig, als je vloeistof bijna op is, doordat de gaatjes aan de zijkant zitten. Maar dat is inherent aan het systeem.
 
Ik heb er een van de apotheek.
Gewoon uitleggen waar je hem voor nodig hebt, dan krijg je er een met een dikke naald.
Doen het prima  :p
 
Ik heb het ding ook en sluit me aan bij de TS, het is een onding maar wat verwacht je voor het geld ;-)

Mijn ervaring, minder deuk geven met injecteren en niet volledig tot bovenaan opzuigen. Anders komt er vocht boven de zuiger en dat spuit je eruit als je bovenaan komt.
 
Jorte zei:
Ik heb er een van de apotheek.
Gewoon uitleggen waar je hem voor nodig hebt, dan krijg je er een met een dikke naald.
Doen het prima  :p

26G zeker ;-)
 
Pakje nodig? ;) neem aan dat je de stompe punt gekregen hebt?
 
Holkers zei:
Ik heb het ding ook en sluit me aan bij de TS, het is een onding maar wat verwacht je voor het geld ;-)

Mijn ervaring, minder deuk geven met injecteren en niet volledig tot bovenaan opzuigen. Anders komt er vocht boven de zuiger en dat spuit je eruit als je bovenaan komt.
Klink me heel bekent allemaal hoe je het beschrijft Holkers.
En idd voor dat geld kun je niet heel veel verwachten.
Maar ben bereid om wat meer uit te geven waar ik wel tevreden mee ben.
Apotheek lijkt me een goed idee zal eens gaan vragen daar.
Bedankt.
 
Belangrijk is natuurlijk dat de vloeistof uiterst glad moet zijn; de minste onregelmatigheid zoals stukjes kruidenblad etc, zorgen voor verstopping...
 
Gerard777 zei:
Belangrijk is natuurlijk dat de vloeistof uiterst glad moet zijn; de minste onregelmatigheid zoals stukjes kruidenblad etc, zorgen voor verstopping...
Klopt, als ik kruiden heb laten meetrekken doe ik het eerst door een zeefje....want als je bij een verstoppng toch blijft drukken heb je ook een knoeiboel  :p
 
Jorte zei:
Ik heb er een van de apotheek.
Gewoon uitleggen waar je hem voor nodig hebt, dan krijg je er een met een dikke naald.
Doen het prima  :p

werkte bij mij niet omdat tijdens t in prikken de naald verstopt raakt met vlees waardoor dus ook een smeerboel.
heb sinds kort dezelfde spuit als vraagsteller en deze werkt goed.vooral omdat de punt dicht is.
k zou wel graag een langere naald willen,weet iemand of die leverbaar zijn???
de pekelmengsel door koffiefilter is wel aan te bevelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan