BasBQ
Beef en Steak

Ikke

Kookpot

Tondelzoeker
Berichten
18
Dag beste BBQ genieters,

Mijn woonst ligt 30km ten westen van Brussel. Op den boerenbuiten zoals ze daar hier zeggen en t'is hier momenteel geen weer om naar buiten te gaan. Dan maar achter een toetsenbord gaan zitten en dit forum ontdekt.

Totaal zot van BBQen ben ik niet maar kan er wel van genieten en dan nog liefst door er zelf aan te staan :cool:. Een ding op gas, of nog erger met een elektrische weerstand, dat is geen echte BBQ. Zo'n opgepimpt gasfornuis kan ook wel plezant zijn en ik zie er zelfs een aantal voordelen in, misschien komt er hier zelfs ooit eentje te staan, maar daar moet ergens een andere naam voor bestaan dan het woord BBQ.

Er staat al een jaar of twee het bouwen van een pizzaoven op de planning en dat hoop ik in 2023 eindelijk te gaan realiseren.

Het eerstvolgende waar ik nu naar op zoek ga zijn een paar kleinere en hoge kookpotten, want een lekker stukje vlees of vis op de BBQ mag niet alleen in het bord liggen en dat moet toch ook ergens in klaargemaakt worden. Zal daarvoor nog een topic starten.

Beste wensen voor het nieuwe jaar!
 
Welkom
 
Welkom!
 
Welkom vanuit het Antwerpse.
 
Welkom, veel inspiratie gewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan