BasBQ
Beef en Steak

Houder voor temperatuur sensor

 
 

Watergeus

Stoker
Berichten
305
Na heel wat aardappelen versleten te hebben bij het meten van de roostertemperatuur ben ik op zoek gegaan naar een iets duurzamere montage mogelijkheid. Hierbij kwam ik na een aantal in mijn beleving nogal dure opties bij Alie uit. Ik heb hier voor een paar centen 4 bevestigings beugels besteld. Ze passen prima in het rooster van de weber, de Ikea probe past er prima in en kosten geen drol. Wat mij betreft wel een aanrader dus!
20200829_005718.jpg
 
geweldig!

heb je ook een link naar het bewuste artikel?
dat zou heel veel Zoë werk schelen.
 
Dat zijn idd handige dingen. zo waren er standaard 3 meegeleverd bij mijn Inkbird.
 
Bedankt Frits,


deze zijn nog handiger omdat ze geschikt zijn voor diverse diameters probes!
Ik heb ze inmiddels besteld😁👍
 
3 besteld.. voor ALS ik m kwijt raak 🤷‍♂️
 
Heb ze ook besteld, scheelt weer aardappels om de dome probe doorheen te steken :cool:
 
Bedankt voor de tip!
 
Ik heb dezelfde bij Amazon besteld.
Alleen nog steeds niets, zou uiterlijk 28/8 geleverd worden, ontvangen. :cautious::cautious::cautious:
 
Met dat soort sites houd ik altijd verwachte leverdatum + 1.5 maand aan. Dan wil het nog weleens meevallen🤣
 
Ik heb dezelfde bij Amazon besteld.
Alleen nog steeds niets, zou uiterlijk 28/8 geleverd worden, ontvangen. :cautious::cautious::cautious:
Ook op amazon zitten pittig wat Chinese verkopers die ook uit China vandaag leveren. Ik let altijd goed op wie de verkoper is, en als er een of andere vage Chinese naam achter zit bestel ik het niet, of direct bij ali.
 
Terug
Bovenaan Onderaan