BasBQ
Beef en Steak

Hoi allemaal!

 

Rick3

Sprokkelaar
Berichten
26
Hoi allemaal :) Mijn naam is Rick en vind het leuk member te mogen zijn van dit forum/genootschap. Zelf heb ik al een tijdje een master touch 57 van Weber en sinds donderdagmiddag ook een bastard large. Deze ga ik morgenochtend voor het eerst inbranden (nu al zin in!) en snel wat gerechten op maken. Tot nu toe altijd gerechten bereid op de Weber wat ook prima lukt en zal deze bbq er dan ook zeker bij houden. Wilde graag lid worden van die genootschap omdat er altijd wat te leren valt en ik graag geïnspireerd raak door de gerechten die jullie maken!

bbq-setup.jpg


PP.jpg


zalm.jpg
 
Gaat je prima af op de WMT. Nooit wegdoen hoor. Welkom en veel plezier met die grote zwarte jongen.
 
Welkom bij het genootschap

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Al ingebrand nu? 😉
 
Hoi Rick,
welkom bij het Genootschap
Blijven koesteren die Weber, die komt je nog goed van pas.
 
Rick, welkom. Hou de Weber in ere.
 
Dank allen! Hij is inmiddels ingebrand (een eerste keer) nog wel zonder gerecht erop. Dat zal van het weekend gaan gebeuren, waarschijnlijk pulled pork. De Weber zal ik zeker in ere houden, vind het echt een top bbq!
 
Hey Rick. Ben je getrouwd? Vriendin? Nou waarom ik dat vraag. Hoe heb je het voor elkaar gekregen thuis een extra bastard erbij te krijgen. Dan kan ik dat hier thuis ook gebruiken?
 
Hi Rick, welkom hier, en veel plezier met de Bastard! Veel plezier met de pulled pork van het weekend!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Hey Rick. Ben je getrouwd? Vriendin? Nou waarom ik dat vraag. Hoe heb je het voor elkaar gekregen thuis een extra bastard erbij te krijgen. Dan kan ik dat hier thuis ook gebruiken?
Hahaha! Ben getrouwd en heb aan haar uitgelegd dat als ik voor meerdere mensen moet koken en bijvoorbeeld pulled pork wil maken, ik 1 bbq al de gehele dag kwijt ben daaraan ;) Dus daarom een extra bbq erbij voor verschillende bereidingen :)
 
Welkom op het forum rick. Mooie spullen hoor. Veel plezier ermee
 
Welkom Rick.
De aankoop van je Bastard heb je mooi verantwoord en daar ga je veel plezier aan beleven.
Inspiratie opdoen is op dit forum ook geen probleem.
 
Welkom Rick en gefeliciteerd met je nieuwe bastard!
 
Welkom Rick.
De aankoop van je Bastard heb je mooi verantwoord en daar ga je veel plezier aan beleven.
Inspiratie opdoen is op dit forum ook geen probleem.
Zat af en toe al mee te lezen qua gerechten en al het e.e.a. opgeschreven om te gaan proberen. Inspiratie genoeg :)
 
Welkom Rick, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan