BasBQ
Beef en Steak

Hasselback met nieuwe apparaat

 
 

Ikbat

Stoker
Berichten
286
Lekker aardappeltje straks bij het eten, ben helemaal fan van mn nieuwe snijd hulpje, dat gaat zo veel sneller.

86F8F0DA-A361-44B0-98FC-7D1A75BE3E0A.jpeg


83E54CF9-3BFF-443E-B731-69EAB42F8E81.jpeg


F6318401-65ED-4657-81EC-4351E786D165.jpeg


68114697-1555-4A87-9747-12C583E79372.jpeg


A20D1CBC-3F42-4124-98C6-34022F728521.jpeg


815C119B-C04E-4155-9E8E-7AF59DF40924.jpeg
 
Dat ziet er inderdaad handig uit. Waar te koop?
 
Dit s inderdaad een handige tool. Staat hier ook in de kast...
 
Lijkt me idd een handige tool om mooie hasselbacks te maken.
Zelf zou ik het wel zonde van de kastruimte vinden om een tool specifiek voor één gerecht te hebben. Maar ik eet ook niet zo vaak hasselbacks
 
Lijkt me idd een handige tool om mooie hasselbacks te maken.
Zelf zou ik het wel zonde van de kastruimte vinden om een tool specifiek voor één gerecht te hebben. Maar ik eet ook niet zo vaak hasselbacks
Dat denk ik ook heel vaak, maar vind de gadgets dan weer zo leuk dat het er toch komt 😂
De hasselbacks maken we best vaak dat scheelt, en we hebben maar een kleine keuken. Maar op zolder hebben we een leuke deel, in de schuur, en zelfs in onze kleding kast hebben we een keuken attributen plank inmiddels 😂😂😂 het moet niet gekker worden
 
Gadgets heb je nooit teveel zie ik wel, een mooi voorbeeld van “gemak dient de mens” !
 
Dat lijkt me een ontzettend handig apparaatje.
 
Ik ben er heel blij mee.
 
Zeer handig idd. Heb je ze om de 2 sleufjes gesneden? Want vind ze wel wat breed. Zelf zijn de sneetjes bij mij smaller.

Op vlak van aardappelen, is dit mijn favorier.
 
Nee ik heb ze elke sleuf gesneden, maar dit waren kleine aardappelen (had ik nog liggen) en mogelijk zit er verschil tussen de dikte in de tralies bij de verschillende. Als ik nog een dunnere tegen kom, is dat zeker iets wat ik overweeg, maar zo om te vullen met knoflook zijn de dikkere stukjes wel prettig
 
Nee ik heb ze elke sleuf gesneden, maar dit waren kleine aardappelen (had ik nog liggen) en mogelijk zit er verschil tussen de dikte in de tralies bij de verschillende. Als ik nog een dunnere tegen kom, is dat zeker iets wat ik overweeg, maar zo om te vullen met knoflook zijn de dikkere stukjes wel prettig

Ik maak ze meestal in de oven. Dat is een uur op 200°. Ik steek ze er zo al in en na 15 minuten haal ik de slede er ff uit en voorzie ze van olijfolie, grof zeezout, peper en rozemarijn. Na 15 min staan de sleuven open en hoef ik er niet tussen te zitten wringen :geek:
 
Ik maak ze meestal in de oven. Dat is een uur op 200°. Ik steek ze er zo al in en na 15 minuten haal ik de slede er ff uit en voorzie ze van olijfolie, grof zeezout, peper en rozemarijn. Na 15 min staan de sleuven open en hoef ik er niet tussen te zitten wringen :geek:
OVEN:eek:
 
Daarmee bedoelt hij natuurlijk dat zijn oven zo schoon is, haast ongebruikt en in nieuwstaat verkeerd, @noskos 😉.
Ah zo moest ik dat interpreteren :D

Maar het is idd nog een slechte instelling van mij. Ik BBQ nog maar 2 jaar met de KJ en leer nog elke dag bij. En moet bekennen dat ik nog te theoretisch kook waardoor ik eerder voor zekerheid kies. :( Daarom dat ik eens een workshop wil doen waar ze echt met combo’s werken, maar door Covid is het er nog niet van gekomen.
 
Heb ook zo eentje in mijn kast staan en is inderdaad handig om hasselbacks mooi gelijkmatig te snijden.
Mijn oven wordt ook al eens gebruikt voor bijgerechten, heb maar een medium Bastard en voor ganse maaltijd te bereiden is die net te klein.
Iemand enig idee of hasselbacks ook zouden kunnen in een skillet in een Ooni?
 
Ik maak ze meestal in de oven. Dat is een uur op 200°. Ik steek ze er zo al in en na 15 minuten haal ik de slede er ff uit en voorzie ze van olijfolie, grof zeezout, peper en rozemarijn. Na 15 min staan de sleuven open en hoef ik er niet tussen te zitten wringen :geek:
@Ewald , als het woord s**svide hier een ban oplevert vind ik dat ov*n een ban inclusief schandpaal met gecremeerd chipolatas verdient...
 
leuk ding.
Zonder de Barbecook naampje is hij iets goedkoper;
Beetje gelijk aan de AliExpress prijs ook..

zucht...
1655126279431.png

:rolleyes: :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan