BasBQ
Beef en Steak

handschoenen

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
Waar kopen jullie (als je die gebruikt) de zwarte nitrile handschoenen vandaan?
Ik heb ze online gevonden, maar dan moet ik meteen 1000 kopen...

thanks!
 
sorry Alabama, had even niet goed gelezen  :)
Ik gebruik die niet
 
Makro, Sligro en Hanos verkopen ze. Bij  de Aldi wil de witte versie wel eens voorbij komen
 
Frits, ik heb bij Sligro hier in Amersfoort een paar keer gezocht maar hebben ze niet. Ik moet dan maar een keer naar Nieuwengein.
Ik heb blauw maar zwaart is stoer  ;)
 
Thanks. Maar ik zoek de zwarte nitrile.
Ik ga een keer naar Makro. Is heel lang geleden dat ik daar geweest ben en wil toch nog in de vlees koelers kijken :)
 
Alabama, dan vraag je  toch gewoon of ze besteld kunnen worden.
 
Marko heeft ze met en zonder poeder.
 
Ja de winkel waar Frist altijd koopt.  Word moe van mezelf, MAKRO natuurlijk.
 
Ik begreep dat de zwarte nitril handschoenen sterker zijn dan de witte en blauwe, en daarom in het mortuarium gebruikt worden.

ik zal eens kijken waar wij ze bestellen...
 
Makro
IMG_5273.jpg
 
Ik koop ze bij Makro. Ongeveer 8 euro per doosje van 100 stuks
 
Als ik zie hoe vaak ik tussendoor mijn handen was bij tijdens het bereiden van producten, dan zou ik zo maar eens 10 sets kunnen verspelen per maaltijd. Hoe doen jullie dit? Ik begrijp dat handschoenen hygienischer kunnen zijn, maar ga je dan alsnog hand(schoen)en wassen tussendoor of pak je keer op keer een nieuwe set?
 
voor thuis gebruik ik gewoon handschoentjes van de action.
 
coelho zei:
Hoe doen jullie dit? Ik begrijp dat handschoenen hygienischer kunnen zijn, maar ga je dan alsnog hand(schoen)en wassen tussendoor of pak je keer op keer een nieuwe set?
Handschoenen gebruik ik alleen om bv gehakt te kneden, kip bereiding, of het snijden van bereid vlees.
Groenten met blote hand, maar als er cheddar of andere kaas in zit weer handschoenen.
Eigenlijk, als het bereid is, de mogelijkheid bestaat van besmetting of gewoon onprettig is met blote handen, handschoentjes aan!
 
Thuis gebruik ik alleen buiten handschoenen, binnen was ik mijn handen vaak en goed, we moeten nou ook weer niet overdrijven ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan