BasBQ
Beef en Steak

Handler / onderstel / meubel

Sbrands

Tondelzoeker
Berichten
4
Beste barbecue genoten,

Komend najaar/volgend voorjaar staat de aanschaf van een kamado op de planning, nu zit ik met het volgende dilemma:

- Bastard Large Urban 2021/2022?
- Big Green Egg Large

Volgens mij beide geen miskoop en passende prijs-kwaliteitsverhoudingKamado Joe Classic 3 valt helaas af ivm de WAF factor. Grill guru en grizzly grills vallen ook af vanwege de verhalen rondom bouwkwaliteit (in hoeverre relateert dit zich tot de Bastard van 200F?)

In mijn achtertuin moet ik toch voor het gebruik een stukje rijden voor het gebruik (15m, wat bochten, redelijk straatwerk).

Wat is jullie ervaring met het vaker verplaatsen van de Kamado?
- In hoeverre is de Handler van een Big Green Egg een meerwaarde tov een standaard onderstel?

De keuze is dus nog iets complexer:
- standaard onderstel (zal nog een werktafeltje later bijkomen, de modulaire systemen van beide merken zijn me te prijzig)
- de big green egg met handler
- een zelfbouw meubel van eiken/acacia/hardhout
- …..(open voor suggesties)

Hoop dat mijn vraag duidelijk is en jullie mij verder kunnen helpen. Alvast dank.
 
Heb een Egg medium met handler, is een stevig onderstel.
bij zelfbouw goed kijken naar de wielen die je er onder gaat zetten
 
Ik kan zo snel niet vinden wat je met de Handler bedoeld, maar ik zie dat Green Egg ook de EggMover heeft.
Wellicht doel je hier ook op, dat lijkt mij in jouw geval misschien wel een hele geschikte optie.
 

Deze bedoel ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan