BasBQ
Beef en Steak

Hamburgers

dmk_remco

Tondelzoeker
Berichten
9
Vandaag gegaan voor hamburgers zelf maken op de Boretti. Rundergehakt, gerookte paprika kruiden, uienpoeder, knoflook en Cajun. Op een broodje met cheddar. Was prima gelukt. Daarna spare ribs van de slager zelf maken wordt de volgende keer. Merk dat de temperatuur echt nog puntje van aandacht is, langzaam gaat beter. Tot nu toe geen klachten over de Boretti ben er blij mee😃
3F5459B1-DF10-4D75-AD05-7BC528F9439C.png
 
Lekker hoor.

Gewoon blijven proberen, dan krijg je de temperatuur ook wel onder controle.
 
mooie burgers, en zo heb je een heel goed "excuus" om verder te experimenteren ;)
 
Burger is altijd goed 👍
 
Burger is altijd lekker.
Een kamado en grillen is niet zo eenvoudig aangezien als de deksel openstaat het houtskool steeds harder gaat branden, veel meer en heter dan wanneer je een simpele kettle hebt. Het devies eerst indirect op temperatuur laten komen en dan vlug afgrillen.
 
Burger is altijd lekker.
Een kamado en grillen is niet zo eenvoudig aangezien als de deksel openstaat het houtskool steeds harder gaat branden, veel meer en heter dan wanneer je een simpele kettle hebt. Het devies eerst indirect op temperatuur laten komen en dan vlug afgrillen.
Thanks voor de tip
 
Burger is altijd lekker.
Een kamado en grillen is niet zo eenvoudig aangezien als de deksel openstaat het houtskool steeds harder gaat branden, veel meer en heter dan wanneer je een simpele kettle hebt. Het devies eerst indirect op temperatuur laten komen en dan vlug afgrillen.
Idd. Grillen is steeds een uitdaging op een kamado. Daar ben ik na bijna 2 jaar nog mee aan het experimenteren. Soms gebruik ik zelfs alleen de gasser om louter te grillen.

Alle tips welkom voor de kamado. Als heb ik de indruk dat de schuif beneden dicht zetten als wat beter is.
 
burgertjes zijn prima om lekker te testen.
deksel dicht is wel key voor het beheersen van de temp
 
Terug
Bovenaan Onderaan