BasBQ
Beef en Steak

Hamburgers op de nieuwe/oude WGA

 
 
 
 

LuMbErJaCk

Kooltjesharker
Berichten
154
Via Marktplaats een hele knappe WGA met handvatten kunnen bemachtigen en die vanavond voor het eerst in gebruik genomen.
Gewoon simpel beginnen om het apparaat te leren kennen, dus daarom twee hamburgers gemaakt.

Broodjes van de Appie, Black Angus burgers van de keurslager, beetje beefrub van Smokey Goodness en een plakje plastic Cheddar.
De sla en tomaten komen uit eigen tuin en het sausje is mayo + Noskos saus + gesnipperde gele ui + blokjes augurk en een klein snufje fleur de sel.
Burgers smaakten errug lekker samen met voorgebakken patatjes van de Vlaminck en zaanse mayo.

12 stuks Ecobrasa briketten in de starter gedaan, maar dat werkt niet echt lekker in zo'n grote starter, dus vanavond gelijk maar een nieuwe compacte van Weber gescoord op Marktplaats.

WGA is prima bevallen met het eerste gebruik, ideaal voor mijn vrouw en ik en het scheelt een hoop brandstof door niet steeds de kamado op te hoeven starten voor zijn tweeën.

IMG_20220813_190620_small.jpg


IMG_20220813_191301_small.jpg


IMG_20220813_193059_small.jpg


IMG_20220813_193540_small.jpg


IMG_20220813_205702_small.jpg
 
Mooie aankoop en lekker gerecht zo. Die wga is perfect voor dit soort gerechten.
 
Kijk dat is nog eens een WGA, met drie handvaten, zo zie je ze niet vaak meer.
 
Kijk dat is nog eens een WGA, met drie handvaten, zo zie je ze niet vaak meer.
Allemaal de schuld van dit forum dat ik er persé eentje met handvatten wilde en de tip van het aluminiumfolie op de bodem heb ik ook hier ergens van jou gelezen Frits ;)
 
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Ja, dit forum is met enige regelmaat niet goed voor je.
 
Top ding en een lekker broodje zo! Voordeel van de kleine starter is dat je hem ook nog in je WGA mee kunt nemen voor op vakantie of iets dergelijks.
 
2e hands, van een oud vrouwtje geweest, altijd op zolder gestaan.😂
Ziet er tiptop uit, en met 3 handgrepen., daar ga je een hoop plezier aan beleven.
Mooie burger overigens
 
Mooie WGA! Fijn dat je er zo 1 op de kop hebt kunnen tikken. Lekker burgertje ook ;)
 
Vanavond twee entrecotes met grillgroentjes op de WGA, ook helemaal goed!
Eerste reactie van mijn vrouw was "nog een bbq erbij?", maar vanavond was het "echt een handig ding dit" 😀
Helaas geen foto's van het eindresultaat, maar geloof me maar dat het lekker was :cool:

IMG-20220814-WA0001.jpeg
 
Dat heb je goed aangepakt zo.
De wederhelft goed enthousiast gekregen.
 
WGA staat hier ook nog op het lijstje. Alhoewel the Bastard een gelijkaardige heeft, maar met thermometer.
 
Lekker gemaakt zo! WGA is gewoon altijd feest. Heerlijk kook-apparaat voor dat extra vakantie gevoel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan