BasBQ
Beef en Steak

Hallo,

Peter Mestrini

Tondelzoeker
Berichten
1
Ik wil mijn graag even voorstellen; mijn naam is Peter Mestrini en woon sinds enkele jaren samen met mijn vrouw Evelien in Berkel en Rodenrijs. Toen wij hier nog maar net woonden hadden we sterk het vermoeden dat we waren beland in een indianenreservaat. Onze buurman was nl regelmatig aan het seinen met rook signalen. Na grondig onderzoek ontdekte ik dat deze signalen uit een voor mijn nogal raar soort ogende stenen rookpot kwamen. Niet gek veel later bleek dat hij daar ook nog eens erg lekker dingen uit te toveren. Buurman alias “McPeet” is een hele enthousiaste en motiverende kerel en dat is erg leuk. Hij heeft mijn zelfs overgehaald om eens samen wat te maken. Nu is mijn kennis van koken ongeveer 1% van dat van “McPeet” dus onze Peet heeft een uitdaging. Ondertussen heb ik buiten een ouwe Weber gas BBQ ook een Green Egg in mijn bezit en ben samen met “McPeet” aan het stoeien gegaan. Als gezegd vind ik het erg leuk om dit allemaal te leren maar de weg is nog heeeeeel lang.



Gegroet,



McPeet-jr 😉
 
Welkom bij het genootschap

je buurman heeft al wat rook signalen de lucht ingestuurd
Kunnen jullie zo in stereo gaan sturen.

veel plezier met de overige 99%
 
Welkom en veel plezier in je culinaire ontdekkingsreis.
 
Welkom McPeet jr. de rook heeft je hier gebracht daar zijn we allen zeer blij om
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Peter, welkom.
 
He buur, welkom op dit hele fijne forum. En snel de foto's insturen van ons projectje. Dan krijg je je eerste sticker voor de pulled pork. Een mooi begin van je BBQ-Road
 
Welkom, hier kun je genoeg inspiratie op doen! En hoe meer je probeert, hoe meer je leert…
 
Terug
Bovenaan Onderaan