BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

 
 

Bookie

Kooltjesharker
Berichten
188
Dag iedereen,

Mijn naam is Kenneth, actief als boekhouder (vandaar de naam bookie), ben 30 jaar jong en woon in België tegen de Brusselse rand. Mijn vrouw en ik zijn echte foodies dus wanneer er tijd is proberen we altijd iets lekkers te eten (thuis of op restaurant). Op het werk kreeg ik al eens de bijnaam Mr. Michelin omdat mijn passie voor koken en lekker eten overduidelijk is.

Omwille van de verschillende technieken en omvang verdiep ik mij graag verder in het BBQen en ik denk hierbij dan ook aan het juiste adres te zijn.

Net voor de Coronacrisis zijn we verhuisd van een appartement naar een huis en heb ik eindelijk de overstap van de kleine elektrische BBQ dat op het kleine terras pastte naar een gasBBQ (de Boretti Robusto) kunnen maken. Helaas besliste het virus over de omvang van bezoeken en heb ik deze nog niet voor een groot aantal genodigden kunnen gebruiken waarvoor deze initieel bedoeld was.

Momenteel ben ik aan het kijken naar een bijkomende BBQ zodat ik terug met echt vuur kan koken. Ik kijk er alvast naar uit om mijn ervaringen te delen met jullie maar ook vooral veel op te steken van dit forum!

"Zuiderse" groeten !

Kenneth
 
Welkom bij het genootschap

Plek voor de Q al gereserveerd bij jullie huis dan 👍🏻
 
Welkom, en je zal ervaren dat dit genootschap leuke idee zal opwerpen. Veel plezier
 
Welkom Kenneth.
Hier hangen wel meer Belgen rond met dezelfde gedeelde passie.
Dit forum is uiterst geschikt om inspiratie op te doen en middels eigen posts anderen op ideeën te brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan