BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal!

Kamado

Tondelzoeker
Berichten
10
Leuk dat iedereen zich hier eerst voorstelt en uiteraard ga ik dat zelf nu ook doen.

Ik heet Hans (41) en zoals m'n forum naam al aangeeft in het bezit van een kamado. Deze is wel pas een paar dagen oud want volgens mij heb ik als laatste een (gelukkig onbeschadigde) Grill Guru Classic Medium van de Albert Heijn actie ontvangen. Na de aanschaf dus lang moeten wachten maar gaf me wel de gelegenheid om veel informatie te zoeken en ben toen meestal hier terecht gekomen.

Mijn vorige BBQ was een Grandhall Xenon Charcoal (gewonnen met postcode loterij) echter was deze snel defect. Er zit namelijk een systeem in die de kolen plaat hoger/lager kan zetten en deze gaat bij iedereen al snel kapot. Verder werkte alles nog prima met de plaat op een vaste hoogte dus heb deze nu weggegeven aan iemand die het goed kon gebruiken.

Van normale worstjes en hamburgers bakken ga ik nu dus over naar een kamado en verwacht dat ik daar regelmatig vragen over zal hebben. Zo ben ik erg blij dat iemand een bericht plaatste over welke plate setter in de medium grill guru past aangezien de AH actie een kale kamado was. Bij grill guru zelf kan je alleen een erg dure set kopen incl. een regenhoes die ik helemaal niet nodig heb want deze staat altijd droog onder een overkapping. Bij een Intratuin heb ik een bastard square plate setter kunnen vinden die inderdaad perfect past. Uiteraard zal ik in dat topic hier ook nog iets over posten.

Iedereen dus alvast bedankt en tot de volgende keer!

IMG_20200513_172029.jpg
 
Hoi Hans, welkom en veel plezier met je guru
 
Hans, welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier met je nieuwe barbecue.
 
Hallo Hans,
Welkom hier al ben ik hier ook maar pas hahah
 
Welkom hier Hans!
 
Hoi Hans,
welkom bij het Genootschap
 
Heel veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan