BasBQ
Beef en Steak

Groentespies voor de balans

 
 

Robin1988

Sprokkelaar
Berichten
48
Groentespies, gewoon lekker simpel met wat knoflookolie, verse Italiaans kruiden, peper/zout, paprika, ui en portobello. 180 graden een minuut of 25.

DC7E6609-CAE6-418D-A55B-E66176549AEF.jpeg


AEF585BA-65E9-423D-96FB-16A7AA0C7ADE.jpeg


A7BD5D73-A87F-46CA-8B91-199430EF0742.jpeg
 
Ook lekker!

Ik heb net mooie platte metalen spiezen bij de Hanos meegenomen. Vanwege koolhydraat beperkt dieet lijkt me dit een goede tip om eens over te nemen. Lekker naast wat kipdij spiezen.

Groeten van Robert
 
Lekker hoor 🍡! Vitamines zijn ook nodig in t leven👌🏼

ps.) doe de OCD-medemens heeft een plezier en draai die topvent dop een beetje dat het logo mooi recht uitlijnt met de voorkant/thermometer 😂
geweldig ! staat inderdaad wel netjes dan ! (y)
 
Lekker hoor 🍡! Vitamines zijn ook nodig in t leven👌🏼

ps.) doe de OCD-medemens heeft een plezier en draai die topvent dop een beetje dat het logo mooi recht uitlijnt met de voorkant/thermometer 😂
Hahaha ja had de topvent wat gedraaid, dan klapt het niet open als ik de deksel open slinger :) volgende keer voor de foto zet ik het even recht ;)
 
Ja, lekker hoor.
Het hoeft niet altijd vlees te zijn.
Mooi spiesje
 
Lekkere spiesjes gemaakt, als ze maar niet voor onbalans gaan zorgen 😉
 
Lekker hoor z’n groente spies. Hoeft niet altijd extreem te zijn om lekker te eten.
 
Ook lekker!

Ik heb net mooie platte metalen spiezen bij de Hanos meegenomen. Vanwege koolhydraat beperkt dieet lijkt me dit een goede tip om eens over te nemen. Lekker naast wat kipdij spiezen.

Groeten van Robert

Als het koolhydraatarm moet zijn, laat dan wel de tomaatjes en de rode paprika's weg hé :p
 
Mooie spiezen. Ik voel me al helemaal in balans komen. ;)

Zonder gekheid. Ik maak geregeld vega op de Q, deze spiesjes ga ik ook eens maken.
 
Als het koolhydraatarm moet zijn, laat dan wel de tomaatjes en de rode paprika's weg hé :p
Koolhydraat-BEPERKT, niet helemáál zonder koolhydraten ;)
 
Koolhydraat-BEPERKT, niet helemáál zonder koolhydraten ;)
Zonder zal moeilijk gaan, want zit nagenoeg wel overal in, maar er is wel verschil in soorten koolhydraten. Maar was maar wat aan het jollen. In het algemeen zitten er wel meer koolhydraten in rode groenten, dan in groene groenten. :p

Ik let daar wel heel hard op, behalve als ik BBQ.
 
Lekker man, balansen met een groente spiesje en een gersten smoothy!
 
Lekker hoor! Ik ben ook voorstander van vlees met groente, dus zonder teveel koolhydraten. En de platte spiezen kan ik ook aanraden, is echt veel handiger met het goed draaien van spiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan