BasBQ
Beef en Steak

GrillBear --> Oplichting / internet fraude!

 
 
 

Freek

Vuurmaker
Berichten
71
Ik ben me al een poosje aan het oriënteren op een kamado BBQ. De A-merken zijn echt aan de prijs en ik heb nog 0 ervaring met een kamado om in te kunnen schatten of ik het geld voor een echte A-merk kamado over heb.

Vandaag kwam ik onderstaande kamado tegen op internet voor een wel heel scherp prijsje:
1680351614226.png


Dit lijkt dezelfde kamado te zijn als de Urban chef van Intratuin.
Uiteraard hoef je voor deze prijs niet dezelfde kwaliteit als bij de A-merken te verwachten, maar ik heb de gok genomen en er een besteld.
Nou afwachten of het wat is.
 
Is het wel een betrouwbare site
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat vraag ik me ook af. Google geeft geen vermeldingen op een zoekopdracht. :confused:
 
Zoals ik al zei het is een gokje. Ik heb wel netjes een e-mail met order bevestiging ontvangen. We wachten het af.
 
Spannend.
Ik hoop voor je dat je met verzekerde creditcard of PayPal betaald hebt.
Ik vertrouw het niet maar als het aankomt dan heb je een goede deal te pakken.
 
Zoals ik al zei het is een gokje. Ik heb wel netjes een e-mail met order bevestiging ontvangen. We wachten het af.
Ik hoop het voor je , als morgen de aanbieding nog steeds het zelfde is dan zie ik het zuur voor je in 😬.
En als jij er nu al een gekocht hebt is het gek dat nog steeds 2 op voorraad zijn .
 
Ik hoop het voor je , als morgen de aanbieding nog steeds het zelfde is dan zie ik het zuur voor je in 😬.
En als jij er nu al een gekocht hebt is het gek dat nog steeds 2 op voorraad zijn .
Dat er nog steeds 2 zouden staan zegt niet zoveel , dit gebeurd bij gerenommeerde winkels ook . Kunnen ze beter hebben staan dan dat er nog 500 stuks zouden zijn.
Maar ben wel benieuwd of je iets fatsoenlijks krijgt (dit jaar eventueel)
 
Ik hoop dat je er een mooie bbq aan overhoud, wanneer is de verwachte leverdatum ?
Er staan nu nog steeds 2 bbq's als dezelfde aanbieding .. ik duim voor je!
 
Ja inderdaad verdacht, ik heb een tijd terug hier ook de mening gevraagd over een site met super goedkope q's. Was ook niets over te vinden, ik had ze een mail gestuurd over mijn bedenking maar 0 reactie dus dan weet je het wel.

Maar hopelijk komt het goed he !
 
Lijkt trouwens geïnspireerd door Bear Grylls, die survival expert met een aantal programma's op tv, daar is ook een boel merchandise van te koop, allemaal met oranje accenten.

Heb eens gegoogeld op Bear Grylls kamado en bbq maar daar vond ik niet dadelijk iets.
 
Gisteren avond nog wat zitten kijken en zoeken op internet, ben inmiddels ook wat huiverig.
Eigenlijk gewoon stom. Gisteren middag zag ik die aanbieding en even snel tussen andere dingen door gekeken en daarbij eigenlijk meer gefocust op of de kamado zelf wel wat zou zijn als de website van de aanbieder. Ben er normaal ook wel wat meer alert op, had nu de website ff doorgeklikt en wat dingen gelezen en de 1e indruk was niet slecht. Vaak zie je bij die oplichters dingen allerlei taalfouten enzo en dat is hier niet het geval.
En dus maar besteld, beetje haastige gok.
Maar ja, nu niets meer aan te doen en afwachten maar.
 
@Freek, en hoe heb je betaald? want die oplichting sites zullen bv nooit paypal aanbieden omdat je daar heel gemakkelijk uw geld van kan recupereren.
Al zijn er ook nog betrouwbare sites die geen paypal aanbieden.
 
@Freek, en hoe heb je betaald? want die oplichting sites zullen bv nooit paypal aanbieden omdat je daar heel gemakkelijk uw geld van kan recupereren.
Al zijn er ook nog betrouwbare sites die geen paypal aanbieden.
iDeal. Paypal hebben ze wel een logo van op de website staan, maar kan niet gekozen worden bij betaling. Dit zijn dus inderdaad de signalen dat er iets niet klopt.
 
iDeal. Paypal hebben ze wel een logo van op de website staan, maar kan niet gekozen worden bij betaling. Dit zijn dus inderdaad de signalen dat er iets niet klopt.
Ik help het je hopen.
Anders echt zonde geld. Kan je dit nog via de bank terug laten boeken?
 
Ik help het je hopen.
Anders echt zonde geld. Kan je dit nog via de bank terug laten boeken?

Ik weet niet hoe het is in Nederland maar ik heb eens voorgehad dat iem per vergissing 130 € had overgeschreven op mijn rekening, die persoon was daar voor naar de bank geweest om terug te boeken maar mijn bank had mij daarvoor gecontacteerd want ze deden dit niet zonder mijn toestemming. Eigenlijk ook logisch anders kan iedereen met gelijk wat afkomen.
 
Vandaag kon ik met creditcard betalen en heb dus toch een large besteld. Geen risico dus we zien wel.
 
Mooi dat die actie van alleen vandaag geldig , voor elke nieuwe dag geldt 🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Vandaag kon ik met creditcard betalen en heb dus toch een large besteld. Geen risico dus we zien wel.
Niet direct risico maar je sponsort ze wel, en uiteindelijk betalen we allemaal meer voor onze creditcard :confused:
 
Arme Freek, die jongen heeft in enthousiasme een kamado besteld, zitten jullie hem allemaal bang te maken. Het kwaad is al geschied, gewoon rustig afwachten,. Wie weet is er helemaal niets aan de hand.
 
  • Leuk
Waarderingen: L...
Terug
Bovenaan Onderaan