BasBQ
Beef en Steak

GEZOCHT: Reserve deurtje voor Weber Smokey Mountain

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.796
Goedemorgen BBQ- Vrienden,
Voor een upgrade van mijn Weber Smokey Mountain ben ik op zoek naar een vervangend luikje voor mijn WSM-57.
Het mag ook een luikje van de WSM-47 of zelfs WSM-37 zijn... Sterker nog, alleen de knop en het sluitwerk is al genoeg. Ik wil die gaan vervangen door een houten knop en zoek het metalen sluitwerk wat daarbij hoort.
Kan iemand mij helpen aan die Weber onderdeeltjes voor mijn smoker? Heeft er nog iemand zo'n deurtje liggen?
Lieve Groeten,
Sander
 
Hoi Sander. Heb helaas geen deurtje of sluiting voor je, maar mocht je het niet te pakken krijgen, dan Is het volgende misschien uitvoerbaar.
Een stukje draadeind in de houten knop en dan aan de binnenzijde van de deur eerst een moer, een metalen stripje, en weer een moer. Strip zo kort mogelijk maar lang genoeg om te sluiten. Eigenlijk maak je de bestaande sluiting na want dat werkt ook zo.

Succes man. Ben benieuwd hoe het eruit ziet 👊
 
Da's helemaal geen gek idee Rick, ik ben ontzettend onhandig maar wellicht gaat dat nog wel lukken!
Ik zal zeker plaatjes schieten van de hele pimp-operatie zodra ik die handles binnen heb. Dank je!
 
Deze zijn er ook in verschillende uitvoeringen , wellicht dat je er iets mee kan 😏

Screenshot_20210116-173924_Samsung Internet.jpg
 
Stokeinden, in verschillende maten te krijgen. (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan