BasBQ
Beef en Steak

Geen zin om te koken

 
 
 

cold_as_ijs

Pitmaster
Berichten
745
Vriendin had geen zin om te koken vandaag.

Gewoon simpel gerechtje gemaakt op de bbq: gebakken aardappeltjes, flat iron steak (sucade), frikadellen voor de kinderen met wat rauwe groenten en stukje stokbrood. Kamado op 200 graden en alles op de Q ;)

Er zaten nog een paar stukjes zeen in de steak, en hij was wat aangebrand. Na het wegsnijden was het smullen geblazen. Wat een mooie steak is het ook;)



4C8777E9-8407-4AB5-B14A-FE891D9B3767.jpeg

8F63A10E-458B-4906-82D6-AC9595999774.jpeg
9605559C-195D-419B-ABFD-F62985DBA220.jpeg

4D9E36DA-7F79-41A1-BEB5-8D1FF3FC17B4.jpeg
5DC550AF-DC98-4B4F-916F-34BFFD278B21.jpeg
 
Heerlijk, zo lust ik het ook graag. Btw ook frikandellen van de barbecue vind ik heerlijk.
 
Heerlijk, zo lust ik het ook graag. Btw ook frikandellen van de barbecue vind ik heerlijk.

Praktisch alles van de bbq vind ik heerlijk. πŸ˜‰πŸ˜‚πŸ˜‚

Ontopic; mooi gemaakt, had graag aangeschoven.
 
nou.. ik snap wel dat je vrouw geen zin heeft om te koken als ze dit soort dingen krijgt.. erg lekker..

en tip van de dag.. wij pitmasters laten niks aanbranden...
wij carameliseren dingen soms heel erg donker;)
;)
 
Mooie gerechten, zo is het geen straf om niet te willen koken (y)
 
Wat vriendin geen zin om te koken? Die heb je toch een paar linkse verkocht zeker? :ROFLMAO:

Heerlijk toch als je dan zelf je ding kan doen. Mijn vrouw heeft niet liever dan dat ik het over neem voor te koken.
 
Wat vriendin geen zin om te koken? Die heb je toch een paar linkse verkocht zeker? :ROFLMAO:
Sorry hoor, maar wat zijn dit voor uitspraken 🀬
Ik lees al langer dat jij je heel negatief uitlaat over je vrouw en over vrouwen in het algemeen, jij kunt daar heel leuk om lachen πŸ€·β€β™€οΈ maar ik vind het heel erg zielig en beledigend!!!


@cold_as_ijs
Ik had graag bij jullie aangeschoven 🍷🍷
 
Sorry hoor, maar wat zijn dit voor uitspraken 🀬
Ik lees al langer dat jij je heel negatief uitlaat over je vrouw en over vrouwen in het algemeen, jij kunt daar heel leuk om lachen πŸ€·β€β™€οΈ maar ik vind het heel erg zielig en beledigend!!!


@cold_as_ijs
Ik had graag bij jullie aangeschoven 🍷🍷

Je hebt mensen met gevoel voor humor, en mensen zonder gevoel voor humor :sneaky:.
 
Sorry, dit is geen humor. Laten we het voor iedereen leuk houden.
Dacht dat het wel duidelijk was dat dit humor was. Kom zelf wat uit de lucht vallen.
Maar als er ook maar iemand aanstoot aan neemt, hou ik er zeker rekening mee. ;) Het moet idd gezellig blijven.

Bij deze mijn excuses (y)
 
Vriendin had geen zin om te koken vandaag.

Gewoon simpel gerechtje gemaakt op de bbq

Stop maar...... Ik zal er even vanuit gaan dat jouw dat jouw vriendin een 3 sterren++++ topchef is waar Jonnie Boer een puntje aan kan zuigen 😁.....

Maar als ik het ook maar een beetje mis heb, zou ik zeggen dat je vriendin nooit meer in de keuken komt πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜œπŸ˜œπŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
 
Geen zin om te koken en dan lekker dit bereiden van de bbq! Wat lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan