BasBQ
Beef en Steak

Gas BBQ

Geen ervaring mee... Doet erg aan Grandhall en Boretti denken. En dat zijn merken die geen eigen fabriek hebben ;)
 
Patton gas barbecues heb ik gezien bij Ralph van het Barbecue paleis in Cuijk.

Het zijn mooie en degelijke barbecues, degene die je op de link laat zien is voorzien van vier afzonderlijke branders dat is handig als je indirecte sessies wil doen.

Neem eens contact op met Ralph die kan je er van alles over vertellen, hij steekt op zaterdag geregeld een van zijn barbecues in zijn zaak aan, zie je gelijk hoe hij in het echt is en kan je het vergelijken met andere modellen en merken.
 
Het gedeelte patton op de site is in onderhoud... Hij is volgens mij vanaf nu alleen op zaterdag geopend, zou wel even bellen vantevoren ;) Ruime keuze en Ralph is een gepassioneerde barbecueer

naar boretti hoef je in elk geval niet te kijken getuige dit stukje: http://www.barbecueparadijs.nl/barbecue/boretti/
 
Bellen is inderdaad verstandig.

Winkel en Showroom:
Het Barbecue Paleis
Bontsestraat 10
5431 SG Cuijk
+316 347 388 31
Email: info@outdoorkeukens.com

De knoppen van Boretti kwamen bij mij ook niet echt degelijk over.

Maar als je een investering voor een barbecue doet, doe je er altijd verstandig aan om er een eerst goed aan te raken. Alle knopjes testen, deksel openen en dicht  doen en dergelijke, je hebt dan vlug genoeg in de gaten of iets degelijk is of niet.

Een apparaat waarbij in de winkel al geen knopjes meer zitten is vaak al een slecht voorteken.
 
Ja Ralf ken ik wel, heb daar ooit is een Bradley gekocht
Feit is dat ik de bbq al gekocht heb, kon hem niet laten staan voor de helft van de prijs. Het ging me eigenlijk om de twee pits kookplaat en aanrecht module. Heb de bbq erbij genomen voor in de buitenkeuken die ik deze zomer gebouwd heb. Was benieuwd of iemand er al ervaring mee op gedaan had.

Heb verder een wga een wsm 47 en one touch 57 voor het echte werk en dan natuurlijk nog de Bradley en een 40 jaar oude soort van green egg die mijn vader ooit uit China of Japan heeft meegenomen.

Set:
yruvy8ev.jpg

Buienkeuken in aanbouw:
garyte6y.jpg

komado?
e2yjy8y8.jpg

Bradley:
u7ytanaj.jpg

 
Wauw wat een setup! En die kamado is VET! Wat een gaaf apparaat... 8)
 
Zo z?g, dat wordt een mooi BBQ plekje.
Ik zie daar lekkere dingen vandaan komen in de nabije toekomt  :)

Mac
 
Ow gaaf man, die kamado!! Is hij nog helemaal heel? Bij de BBQ Brethren staan regelmatig draadjes van mensen die ze restaureren/opknappen. In de VS zwerven er een hoop rond, die zijn meegekomen met de troepen die in die regio gestationeerd waren na de tweede wereldoorlog.
 
enige jaloezie is hier aanwezig hoor op die kamado en je stekkie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan