BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd oktober 2021: Herfst

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.965
Het onderwerp voor deze maand is: ‘Herfst’

Gekozen door de winnaar van vorige maand: Rick @Ridevi71

We duiken het najaar in. Regen wind en kou heeft zijn eigen charmes en brengt gezelligheid mee.
Het wordt weer tijd voor heerlijke stoofpotjes, wild en andere lekkere gerechten.
Het onderwerp wordt: Herfst


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-10-2021, 23:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!
 
Zelf haal ik mij nog niets bij de geest, maar daarnet ff een appje naar de vrouw des huizes en ze gaat me op weg zetten. Dacht deze keer ook eens naar het einde mee te doen om veel inspiratie op te doen, maar het laatste weekend van oktober sta ik al in Hintertux op de plank :ROFLMAO:
 
Ik ben nu al nieuwsgierig naar de creatieve uitspattingen die we gaan tegenkomen deze wedstrijd. :D
 
Owwww, nu al zin in...... dat word een dagje lekker naast de Q zitten met een donker biertje terwijl de DO lekker staat te pruttelen :love: :love::love:
 
Dat wordt dan weer een mooie uitdaging, altijd leuk om een mooi gerecht te presenteren, ben benieuwd.
 
Yes. We mogen weer. Heb er nu al zin in.
Chouffe Bok 6666 voor het opdoen van inspiratie staat al klaar.

😋 😋
 
Ik kijk al uit naar wat er hier voorbij gaat komen aan gerechten.
Stoofpotten vallen hier over het algemeen goed in de smaak.
 
Ok, I’m in.
vlees is besteld.
 
de aftrap: wilde ganzenborstfilet gemarineerd in sherry

20211009_185849.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan