BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd, juli "Vuur en rook"

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Het thema van deze maand is: "Vuur en rook", en is gekozen door Ceriel, want volgens zijn eigen zeggen "Omdat ik zelf nogal onder de indruk ben van gloeiende kooltjes, mooie flare-ups en rook". Nou wie niet zou ik zeggen, dus hop de camera om de nek, vlees met een royaal vet randje in de winkelkar en los..... Een woord van waarschuwing we willen niet te grote vlammen zee?n en brandwonden!


De regels worden weer streng gehanteerd! Dus een gerecht, deze maand op de barbecue gemaakt, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31 juli 2015, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren  ;) )

 
Da's een mooie titel Ceriel! Mogen we die gebruiken?!?
 
Weer een mooie reden picanha te gaan eten  :D
 
Mooi onderwerp, mag ik ook weer eens mee doen? ;)
 
Kuch, Juli word er niet jonger op.

Volgens mij moet ik even snel een picanha ophalen. Dan is Juli kat in het bakkie met maar 1 inzending.  B-)
 
richard0501 zei:
Vuur en rook, effe de concurrentie met pelletgrills uitschakelen... :-O

Dat wordt weer een breinbreker... wat zal ik eens gaan maken

Schoten daar geen vlammen achter die pizza uit met da kleine rare dingetje waar je zoveel promo voor doet ;-)
 
Mijn inzending. Was erg lekker lig.


draadje:http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=11360.0
 
Nou...... We have a winner??? De klok tikt door...
 
Wil best meedoen met deze foto


maar moet ik nou echt een apart draadje aanmaken voor het vetkant insnijden van de picanha, zout erop smijten, indirect garen op 120 graden tot een kerntemperatuur van 45 graden, en daarna de fik erin?
 
Dat zijn de regels dennis....
 
Lang geleden dat ik meedeed maar de eend van net ging zo lekker tekeer dat ik gewoon op de valreep een foto heb :)

fc5bc1f3b36e44d736a9bf5abd3696c3.jpg


Het totale draadje vind je hier, Salade met eendenborst http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=11422
 
Terug
Bovenaan Onderaan