BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2021: Spies it up!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.006
Het onderwerp voor deze maand is: Spies it up!

Gekozen door de winnaar van vorige maand: @RenZwi

Spies it Up!

Voor mezelf relatief onbekend terrein, daar ik naast de klassieke shaslick eigenlijk niet veel anders op spies heb gemaakt πŸ˜…

Een uitdaging dus! Spiesjes/spiesen ze zijn er in alle soorten en maten, culturen en smaken. Wees dus niet terughoudend, maar Spies it Up! πŸ˜‰ *doet yakitori grill kopen* πŸ˜‚



Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-08-2021, 23:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!
 
Flashbacks van die mega foto van Jet..

Leuk weer, we gaan eens wat bedenken
 
Daar gaan we! Ik begin al gelijk alle opties na te gaan, leuk!!!

En ik heb ook gezocht naar de mega foto van Jet, kan hem niet vinden. Vertel!
 
Tja, die Epische plaat van @Jet was ook mijn eerste associatie!
 
Ik heb de stokjes nog niet opgeruimd....
 
Ah, Spies up your're life!
Ik ga even kijken of ik mijn eerste bijdrage aan de fotowedstrijd kan doen. Spies zat
 
RenΓ© nog gefeliciteerd met de overwinning van de laatste fotowedstrijd πŸ₯³

Voor deze nieuwe fotowedstrijd gaan we dus weer werken met Spiesen, het eerste waar ik dan aan moet denken is een voodoo poppetje 😬 eens kijken of ik daar een receptje voor kan vinden πŸ€”
 
Ah, leuk onderwerp. Ben echt benieuwd. Helaas lukt het mij deze maand niet om mee te doen daar ik nog volop in een verbouwing zit en het enige weekend dat ik wat tijd heb, ik een feestmaal moet maken waarvan de menu al vast ligt :D

Veel succes allemaal.
 
Ah, leuk onderwerp. Ben echt benieuwd. Helaas lukt het mij deze maand niet om mee te doen daar ik nog volop in een verbouwing zit en het enige weekend dat ik wat tijd heb, ik een feestmaal moet maken waarvan de menu al vast ligt :D

Veel succes allemaal.
Stop ergens in het menu een stok erin en je hebt je inzending :)
 
Laatst net een setje mooie spiesen op de kop getikt. Daar moeten we nu maar eens iets mee doen.
 
RenΓ© nog gefeliciteerd met de overwinning van de laatste fotowedstrijd πŸ₯³

Voor deze nieuwe fotowedstrijd gaan we dus weer werken met Spiesen, het eerste waar ik dan aan moet denken is een voodoo poppetje 😬 eens kijken of ik daar een receptje voor kan vinden πŸ€”
Ja, leuk! Verwonder ons πŸ˜„
 
Daar zit wat in. Dessert ligt nog niet vast. Mss daar eens over nadenken terwijl ik aan het tegelen ben :D
Zoals ik de vorige maand al zei (waar je overigens niet eens op reageerd 😑), je excuses worden er niet beter op πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.

Tijd om te bbq'n, is tijd voor de wedstrijd 😁.

πŸ˜‰πŸ˜‰
 
Zoals ik de vorige maand al zei (waar je overigens niet eens op reageerd 😑), je excuses worden er niet beter op πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.

Tijd om te bbq'n, is tijd voor de wedstrijd 😁.

πŸ˜‰πŸ˜‰
Oei, normaal reageer ik wel. Ben nog denkende voor deze wedstrijd. Met die strakke planning en stress van die badkamer, staat mijn koppie ff niet naar BBQ. Na dit weekend is de druk van de ketel en dan zien we wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan