BasBQ
Beef en Steak

Foto wedstrijd januari, "Je mooiste lekkerste Steven & Me"

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Het thema van deze maand is "Je mooiste lekkerste Steven & Me". Ik mocht deze maand het onderwerp kiezen en had hier best moeite mee. Nu is een van de leukste onderdelen van dit forum het Steven&Me deel, ik (en hoop velen met mij) ben hierdoor in aanraking gekomen met vele bbq recepten van over de hele wereld. Bij mij persoonlijk heeft naast de smakelijke maaltijden ook veel leuke foto's opgeleverd. Dus het lijkt me leuk om te zien, wat jullie meest mooie foto gaat worden als jullie mogen kiezen uit alle geposte recepten in de Steven en me Sectie.

De regels van de foto wedstrijd zijn:
[list type=decimal]
[*]De wedstrijd loopt tot 31 januari
[*]De foto moet deze maand gemaakt zijn, door jezelf en het gerecht moet van de bbq komen
[*]De foto mag niet geshopt zijn op wat voor manier dan ook, dit geldt ook voor filters van Iphone, Android etc
[*]Je laat in een apart draadje zien hoe je het recept hebt gemaakt en plaats een link naar dat draadje bij je foto, met voorbehoud van deel 2 punt 4
[*]De winnaar wordt bepaald door een poll
[*]E?n foto per deelnemer
[*]De foto van de winaar komt in de Hall of Fame
[*]Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden (niet dat we luisteren)
[/list]

Omdat het twee items van het forum combineert is er ook een uitlopertje naar het Steven&Me deel:
[list type=decimal]
[*]Heb je jouw gekozen recept nog niet eerder gemaakt telt deze gewoon mee voor de S&M, mits je dan in het juiste recept topic naast het eerdere genoemde eigen topic plaatst
[*]Eerder gemaakte steven&me runs mag je uiteraard overnieuw maken
[*]Je hebt bij de Steven&Me Recepten enige artistieke vrijheid om van het recept af te wijken, dit mag je in je voordeel gebruiken :D
[*]Ga je het recept van deze maand maken, dan mag je alleen je foto publiceren bij je foto vermeld je dit apart de 31e moet je dan uiteraard nog en in het S&M resultaten topic posten en het eigen draadje aanmaken
[/list]

Heel veel succes ermee en ik hoop vele creatieve uitspattingen te zien. Ik begreep dat Frits deze keer ook mee gaat doen, dus de lat gaat hoog liggen!!!
 
Kijk, dat is nog eens origineel. Hulde. En ik ga toch maar weer meedoen, je weet maar nooit :D
 
Leuke uitdaging :D ga proberen eens mee te doen.
 
goed bedacht Emiel
 
Terug in de tijd het allermooiste Steven recept zoeken en die (nog eens) maken voor de foto!
Super leuk Emiel, gaan we doen!
 
Potverdikkeme moet ik Steven toch een keer binnen laten ;).
 
Mooie originele uitdaging.


Weer een goede reden erbij om MR. Steven eens uit te nodigen. :D :D
 
Wel ja, leg de lat maar lekker hoog Ceriel!

Prachtige foto's, maar wat had ik deze graag lekker zelf geproefd... ziet er zalig uit!
 
Maccie zei:
Die lat ligt zo hoog dat ik de lat al niet eens mee zie........
Nou idd, val al achterover zo hoog moet je kijken....
 
Peter W zei:
Nou sander je maakt het wel heel spannend hoor kan je foto niet eens zien.

Die stomme foto-emmer doet weer lastig... hoop dat ik het op tijd hersteld heb...  :-S
 
Terug
Bovenaan Onderaan