BasBQ
Beef en Steak

Formule 1 borrelhapje

Huib

Kooltjesharker
Berichten
199
Kon het niet laten om het nieuwe speelgoed nog een dag langer te laten wachten.

kipkluifjes met wat gerookte paprika poeder en kipkruiden.

borrelhapje.jpg


Wat eiken chunks erbij, waarvan ik er na een kwartier twee heb verwijderd. Werk niet zoveel met rookhout. Hooguit met wat snippers. Vond dit teveel van het goede


eikenchunks.jpg



In het mandje

indemand.jpg


Makkelijk zo'n mobiele Q:)

overizicht.jpg


Na 35 minuten.

DSC_0849.jpg


Wij vinden ze lekker met wat citroen zest erover.

kluifje zest.jpg


Niet spectaculair maar de aftrap is gemaakt. Nu snel naar ... en kijken of Max de eerste bocht overleeft.
 
Zien er lekker uit

Ik zou lekker buiten blijven zitten met een borrel en de hapjes
 
Zalige uitrusting !!
Smakelijk en veel kijkplezier. Hopelijk wordt de race even spannend als vorige keer.
 
Aan de race en alle incidenten ligt het iig niet vandaag... Lekkere vleugeltjes zo te zien 🤤
 
Code rood nu en het bord is leego_O Volgende keer meer in de korf.
coderood.jpg
 
Vleugels zien er inmiddels net zo uit als sommige voorvleugels. Heerlijke snack en mooi mandje ook, die moet ik misschien ook nog eens halen..
 
Ja, lekker hoor
Kip is zo een lekkere snack

Volgende keer weer maken. Brengt geluk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Huib
Voor een eerste try viel het niet tegen. Volgende run naar 220 C en iets korter.

Als friet liefhebber zag ik een video in deze mand waarin ze friet maakte. Sta open voor een experiment. Vrijdag is onze frietdag en groot fan van friet Belgische style, gebakken in ossenwit en gesneden met onderstaand monster met 11mm messen, die je apart moet bestellen.
Hendi.jpg
mes van 11mm.
 
Mag je vaker doen, als Max daardoor wint

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Kon het niet laten om het nieuwe speelgoed nog een dag langer te laten wachten.
kipkluifjes met wat gerookte paprika poeder en kipkruiden.

Bekijk bijlage 19750

Wat eiken chunks erbij, waarvan ik er na een kwartier twee heb verwijderd. Werk niet zoveel met rookhout. Hooguit met wat snippers. Vond dit teveel van het goede


Bekijk bijlage 19751


In het mandje

Bekijk bijlage 19752

Makkelijk zo'n mobiele Q:)

Bekijk bijlage 19753

Na 35 minuten.

Bekijk bijlage 19754

Wij vinden ze lekker met wat citroen zest erover.

Bekijk bijlage 19755

Niet spectaculair maar de aftrap is gemaakt. Nu snel naar ... en kijken of Max de eerste bocht overleeft.


lijkt op het meubel van de The Bastard. ziet er wel heel sjiek uit allemaal complimenten!
 
Prachtige set-up heb je daar Huib, Mini Max Verstappen ernaast. Geweldig! Die kipkluifjes zien er ook zalig uit!
 
Dat is een lekker hapje geweest? Weet iemand toevallig of deze mandjes ook in kleinere formaten te krijgen zijn?
 
Hele mooie setup heb je daar. Die BGE tafels beginnen bij mij ook een beetje te groeien. Lekker makkelijk dat mobiele id. Kip ziet er goed uit, leuk zo in dat mandje. En idd ze zijn altijd zo op
 
Terug
Bovenaan Onderaan