BasBQ
Beef en Steak

Flashy burger

 
 

Ken

Kooltjesharker
Berichten
107
De lava steen is nodig aangezien ik wat varkens gehakt er door doe, en dat wil wel 's lekken en fikken.
Ik prik er gaten in met mijn vinger en als dat verdwenen is is het vlees gaar.
Ook hier hebben de 'rook hulpstukken' niet echt effect. 15 minuten is waarschijnlijk te kort.

IMG_6110.jpg


IMG_6111.jpg


IMG_6113.jpg


IMG_6131.jpg


IMG_6141.jpg


IMG_6143.jpg


IMG_6144.jpg
 
Mooi die burgers op de gasser. Ik had wel verwacht dat die rook blikjes ruime tijd rook af zouden geven. Je hoeft ook niet altijd dikke rook te zien om rooksmaak aan je vlees te hebben.
 
lekker burgertje hoor.
ziet er goed uit.
 
Mooi plaatje en een heerlijke burger.
 
Leuke tip ook met dat gaatje prikken. Jammie

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Mijn zoon zou dit een Konijnenburger noemen... maar ik hou best van een beetje sla erbij op het broodje! Prachtige plek daar!
 
Mijn zoon zou dit een Konijnenburger noemen... maar ik hou best van een beetje sla erbij op het broodje! Prachtige plek daar!
Goh, van wie zou die dat nou hebben :D

Ontopic; mooi hoor, lekker veel smaak in de burger, hoef je er niet zo veel bij te verzinnen.
 
Ik heb zo een smokerbox zoals die rechtse van je. Ik week de chips eerst een uurtje of 2 en daarna op de gasbbq. Na een 20/tal minuten begint het te roken en bij mij duurt het toch wel wat langer dan 15 minuten.
Sinds ik de KJ heb, rook ik wel niet meer op de gasbbq.
 
Mooi die burgers op de gasser. Ik had wel verwacht dat die rook blikjes ruime tijd rook af zouden geven. Je hoeft ook niet altijd dikke rook te zien om rooksmaak aan je vlees te hebben.
De kip ook al niet echt.
Maar ik blijf het proberen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan