BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Chefke

Tondelzoeker
Berichten
21
Hallo allemaal,

Ik ben Jesse, woon in Groot Ammers, werkzaam als chefkok bij Heeren aan de Lek, ook in Groot Ammers, vader van 2 en echtgenoot.

In het bezit van een Weber 57 OTO die vanavond ingeruild gaat worden voor een Grill Guru Large Compleet.

Ooit, heel lang geleden ben ik via bbqforum.nl aan mij eerste weber gekomen, een oude afgefikte 47cm en al vrij snel daarna de 57 gekocht. Van alles gedaan en gekocht en ook weer verkocht, uds, wga, Oklahoma country smoker, dutch oven, noem maar op.
Sommige hier zullen me kennen van de DPR (dutch pizza ring) die ik in 2 oplages gemaakt en verkocht heb via eerder genoemd forum.

Na een poos online inactief geweest te zijn kwam ik tot de ontdekking dat mijn account hier niet meer actief is en dat bbqforum.nl al een aantal weken uit de lucht is, wellicht einde verhaal?

Anyway, ik hoop de hobby weer nieuw leven in te blazen met de nieuwe bbq en een nieuwe baan die wat meer ruimte en tijd overlaat om weer eens lekker de achtertuin in de rook te zetten.

Groetjes, Jesse.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rik
Welkom Jesse!
 
Welkom Jesse!
 
Welkom bij het genootschap

Veel plezier met het maken van rooksignalen
 
Welkom en veel plezier
 
Welkom ,hoop veel van jou te leren ,ik zie de rook vanzelf overkomen ,woon in Nieuw lekkerland en ben wel eens bij jullie wezen eten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan