BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen.

 
 

Wcborstel

Kooltjesharker
Berichten
160
Hallo, ik ben Roy ik BBQ al sinds een aantal jaar fanatiek. Heb al van alles gemaakt maar wil graag meer leren over het bbqen daarom meld ik mij aan, om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik een vraag:

Onder lichte invloed van alcoholische versnaperingen heb ik mijn impulsieve trekken niet onder controle kunnen houden. Ik heb een masterbuilt gekocht, past zoiets in een Volvo XC60 of moet ik een aanhanger regelen?
 
Welkom. Je naam heb je ook toen verzonnen? :ROFLMAO: als de MB in de verpakking zit is het een grote jongen. Zonder zou best passen, mits de deksel losgehaald wordt. Ben wel benieuwd of hij past. We zien de foto's ervan en toekomstige gerechten graag tegemoet
 
Welkom bij het genootschap

Zonder versnapering naar de winkel rijden en passen, succes 😉
 
Roy, welkom.
 
Mooi verhaal Roy. Gelukkig heb je alleen maar een kamado gekocht. Stel je voor dat je in die staat op huizenjacht was gegaan! 😄
Welkom!
 
Welkom Roy!
Uit ervaring kan ik meedelen dat er veel meer in past dan je zou denken... Ik vermoed dat het wel lukt.
 
Welkom Roy!
Uit ervaring kan ik meedelen dat er veel meer in past dan je zou denken... Ik vermoed dat het wel lukt.
Ik denk dat het past maar de verkoper denkt van niet. Dus ik ga maar voor de zekerheid met een aanhanger.
 
hahahaha. mooi verhaal
geen idee of tie in een XC60 past. Lijkt me dat met de achterbank plat je redelijk wat ruimte heb, maar hoe groot de verpakking is????
Zou zeker een aanhanger regelen.

welkom hier
 
Heb hem met een aanhanger opgehaald, had ook zeer zeker in mijn auto gepast. Om 10 uur waren we klaar met in elkaar zetten wat we midden op de oprit hebben gedaan 🤣. Daarna even met genoeg alcoholische versnaperingen mijn woeste mannelijke blik laten zien terwijl ik de eerste kolen er in gooi.

Om 11 savonds de brand erin en gelijk een ribeye van 2,5 kilo erop klaar gemaakt.

IMG-20201220-WA0019.jpg


IMG-20201220-WA0022.jpg


IMG-20201220-WA0029.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan